فروش نیم میلیون کتاب در نمایشگاه مجازی

۱,۲۲۵ بازديد

فروش نیم میلیون کتاب در نمایشگاه مجازی https://moonnews.ir/فروش-نیم-میلیون-کتاب-در-نمایشگاه-مجازی/ ماه نیوز Sun, 24 Jan 2021 19:31:08 0000 عمومی https://moonnews.ir/فروش-نیم-میلیون-کتاب-در-نمایشگاه-مجازی/ براساس پایگاه داده ماه نیوز ، سید عباس صالحی افزود: اگرچه (نمایشگاه کتاب مجازی) مانند هر بذر جدیدی به مراقبت نیاز دارد ، اما یک تجربه ارزشمند است که می تواند چشم اندازهای جدیدی را در افق فرهنگ نوشتاری و اقتصاد نشر ایجاد کند. ما از حمایت ناشران و رسانه ها قدردانی می کنیم. نمایشگاه …

براساس پایگاه داده ماه نیوز ،

سید عباس صالحی افزود: اگرچه (نمایشگاه کتاب مجازی) مانند هر بذر جدیدی به مراقبت نیاز دارد ، اما یک تجربه ارزشمند است که می تواند چشم اندازهای جدیدی را در افق فرهنگ نوشتاری و اقتصاد نشر ایجاد کند.

ما از حمایت ناشران و رسانه ها قدردانی می کنیم.

نمایشگاه کتاب مجازی تهران پس از لغو نمایشگاه حضوری برگزار می شود و مقدمات ایجاد اولین سیستم جامع توزیع کتاب در سراسر کشور از چهار ماه پیش آغاز شده است.

120 هزار ناشر ایرانی و خارجی آثار خود را در این نمایشگاه ارائه داده اند. زمان رسمی تظاهرات در تاریخ 26 فوریه اعلام شد که باعث افزایش تعداد ساعات و روزهای بر هم خوردن سیستم می شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.