چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

شانس پیدا کردن شغل را از دست ندهید!

۱,۲۳۰ بازديد

شانس پیدا کردن شغل را از دست ندهید! https://myirannews.ir/اقتصادی/شانس-پیدا-کردن-شغل-را-از-دست-ندهید/ https://myirannews.ir/اقتصادی/شانس-پیدا-کردن-شغل-را-از-دست-ندهید/#respond Sat, 18 Sep 2021 13:02:19 0000 اقتصادی https://mail.myirannews.ir/اقتصادی/شانس-پیدا-کردن-شغل-را-از-دست-ندهید/ بسیاری از کارشناسان می گویند که فقدان مهارت ها یا مهارت ها یکی از عوامل اصلی بیکاری در بین جوانان جویای کار و فارغ التحصیلان است و معتقدند که به جای تشویق جوانان به مشاغل شناخته شده ، باید به آنها مهارت های آینده آموزش داده شود که نیاز به بازار. به گزارش اخبار ایران …

بسیاری از کارشناسان می گویند که فقدان مهارت ها یا مهارت ها یکی از عوامل اصلی بیکاری در بین جوانان جویای کار و فارغ التحصیلان است و معتقدند که به جای تشویق جوانان به مشاغل شناخته شده ، باید به آنها مهارت های آینده آموزش داده شود که نیاز به بازار.

به گزارش اخبار ایران من ، به دلیل اهمیت رابطه بین مهارت ها و اشتغال ، اهمیت کسب و یادگیری مهارت ها در این زمان نقش مهمی در فرایند جستجوی کار دارد.

آموزش های فنی و حرفه ای برای ارائه مهارت های حرفه ای ضروری است و هدف از این دوره توسعه دانش و مهارت افراد برای کار مثر است.

نبود بودجه کافی برای آموزش مهارت ها به معنی غفلت و هدر دادن منابع مردم است.

غلامحسین حسینی نیا ، معاون وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ، سازمان آموزش فنی و حرفه ای را رکن اصلی آموزش فنی دانست:

بر اساس تعریف مدیرکل از اهمیت کشورها به عنوان علم عملی ، وی گفت: “هدف تمام آموزش و پرورش در جهان بر عهده همه دانشگاه ها است ، و سازمان آموزش فنی و حرفه ای به عنوان متولی اصلی غیر -آموزش دانشگاهی. “این فقط یک مسئولیت است.

معاون وزارت کار معتقد است که سازمان آموزش فنی و حرفه ای دارای واحدهای نظامی است که یک سازمان بسیار بزرگ است و دارای ظرفیت پرسنل ، امکانات بیشتر ، خدمات بیشتر و توزیع ویژه ، امکانات پشتیبانی سازمانی است.

به گفته رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای ، نظارت بر فعالیت های این آژانس باید به گونه ای باشد که نقش ویژه آن را در مشارکت در توسعه کشور ایفا کند.

علی حیدری ، تحلیلگر بازار کار به اخبار ایران من گفت: وجود افراد ماهر و نیروی کار بر شاخص هایی مانند رشد اقتصادی ، اشتغال ، بیکاری ، کاهش فقر و توزیع عادلانه درآمد تأثیر می گذارد.

او همچنین گفت که آموزش در کشورهای دیگر آموزش فنی را در افراد از سنین پایین معرفی می کند. به گونه ای که دانش آموزان در مدرسه و از سنین پایین به انواع روش ها و فعالیت ها عادت می کنند تا بتوانند با عجله به بازار کار بیایند.

به گفته حیدری ، آموزش کارآفرینی در کشورهای توسعه یافته بسیار مهم است و دولت ها مهارت ها و متخصصان ماهر خود را به فروش می رسانند تا بتوانند شغل پایدار پیدا کرده و فرصت های تجاری را افزایش دهند.

این کارشناس بازار کار بر اهمیت ارتباط صنعت و دانشگاه ها تأکید می کند و می گوید: “با توجه به وضعیت فعلی بازار کار ، این مهم بیش از آنکه جوانان را به حوزه های محبوب ، بخش های آینده و اجتماعی سوق دهد ، مهم است.” توضیح و ایجاد انگیزه برای آموزش های پیش از اشتغال ، حرفه ای و فکری قبل و بعد.

او معتقد است که فقدان مهارت ها فرصت فارغ التحصیلان و کارجویان را برای یافتن شغل ، به ویژه کار پاره وقت محروم می کند.

به گزارش اخبار ایران من ، امروزه فقدان مهارت ها یکی از عوامل اصلی بیکاری است و توسعه مهارت ها در محل کار و مهارت هایی برای فرهنگ سازی در خانواده ها و بهره مندی از آموزش عملی همراه با آموزش سنتی و سنتی مورد نیاز است.

کارشناسان بر لزوم ارتقای کارآفرینان ماهر به عنوان متخصصان و تسهیل کنندگان تأکید می کنند تا از طریق آنها بتوانند به کار دسترسی پیدا کرده و مهارت ها و دانش فنی لازم را کسب کنند.

انتهای پیام

https://myirannews.ir/اقتصادی/شانس-پیدا-کردن-شغل-را-از-دست-ندهید/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.