وعده‌های بی سرانجام و تداوم نابسامانی در بازار روغن!

۱,۲۲۵ بازديد

وعده‌های بی سرانجام و تداوم نابسامانی در بازار روغن! https://myirannews.ir/اقتصادی/وعده‌های-بی-سرانجام-و-تداوم-نابسامانی/ https://myirannews.ir/اقتصادی/وعده‌های-بی-سرانجام-و-تداوم-نابسامانی/#respond اخبار ایران من Wed, 24 Feb 2021 04:24:10 0000 اقتصادی در حالی که شهروندان هنوز در تلاش برای خرید سوخت جامد هستند و علی رغم انتشار گزارش هایی درباره فروش جهانی روغن و کارت ، وزارت دادگستری این ادعا را رد کرده و به قول های خود عمل کرده است. به گزارش اخبار ایران من ، اواخر ماه سپتامبر بود که در دسترس بودن سوخت …

در حالی که شهروندان هنوز در تلاش برای خرید سوخت جامد هستند و علی رغم انتشار گزارش هایی درباره فروش جهانی روغن و کارت ، وزارت دادگستری این ادعا را رد کرده و به قول های خود عمل کرده است.

به گزارش اخبار ایران من ، اواخر ماه سپتامبر بود که در دسترس بودن سوخت جامد در فروشگاه ها کاهش یافت و قیمت افزایش یافت. کمتر از یک ماه بعد ، روغن مایع در بازار ظاهر شد. مشکل این بود که ، طبق گزارشاتی از تهران و شهرستانها ، روغن یا اصلاً در فروشگاه ها و فروشگاه ها موجود نبود ، یا برای توجیه کمبود با قیمت های گزاف فروخته می شد ، یا سوخت مورد نیاز برای خرید یا در صف ایستاده بود ، فقط خرید یک روغن به همه فروخته شد

اگرچه عرضه فرآورده های نفتی و فروش متعاقب آن بهبود یافته و بازار تثبیت شد ، اما گزارش ها حاکی از آن است که برخی مناطق هنوز در تأمین سوخت مایع برای مصارف خانگی با مشکل روبرو هستند. و کمبود سوخت جامد همچنان در برابر چالشهای بسیاری برای شهروندان دیده می شود. اخیراً ، تجزیه و تحلیل اخبار ایران من نشان می دهد که در برخی مناطق تهران ، در سایر خرده فروشی ها ، سوخت جامد را می توان خریداری و با کارت ملی صادر کرد. این بدان معنی است که فقط یک روغن در کارت بین المللی فروخته می شود.

مقامات وزارت دادگستری این ایده را مطرح کردند که سقوط دارایی عمومی عامل اصلی سقوط بازار نفت است. اما وی به مردم اطمینان داد كه بودجه دولت كاهش نخواهد یافت و قیمت نفت در سال آینده افزایش نخواهد یافت. قولی که ممکن است محقق نشود ، زیرا در ماه های اخیر ، مسئولان بارها وعده داده اند که بحران بازار نفت ، که هنوز محقق نشده است ، در یک بازار قدرتمند نفت حل خواهد شد. در آن صورت ، همین تنظیم کننده ها مشکلات بازار را از جمله فروش نفت و تعداد کشور را حل می کنند آماکانا. به گفته عباس قبادی ، دبیر ستاد تنظیم بازار ، بسیاری از خانوارها از سوخت های فسیلی استفاده می کنند و از سوخت های فسیلی به طور گسترده ای در کارخانه ها و صنایع استفاده می شود ، اما فراوانی سوخت های مایع منجر به تأمین بخشی از سوخت های جامد به این سوخت ها می شود ، که همچنین تبدیل به سوخت های فسیلی می شود. قویتر

از سوی دیگر ، قبادی گفت: مصرف سوخت ماهانه حدود 150،000 تن و روغن در ماه فوریه 170،000 تا 180،000 تن است و آشفتگی بازار در این بازارها باعث گمانه زنی های ناشی از مسائل احتمالی می شود. وی افزود تعداد افراد به مغازه ها مراجعه می كنند ، تعداد مردم. او به خانه احتیاج داشت و گنجینه ای ساخت. با این حال ، طبق آمار رسمی منتشر شده در ماه های اخیر ، روغن های گیاهی تولید می شوند کاهش چشمگیر در تولید برخی از اقلام منتخب در صنعت و در 10 ماه نخست امسال حدود 215 میلیون تن وجود داشته است ، به عنوان مثال بیش از 120 هزار تن سبزی در ماه در این کشور تولید می شود.

همچنین ، طبق همین آمار ، در دسامبر سال جاری ، قیمت هر ظرف 16 کیلوگرمی روغن معمولی 125.5٪ ، از یک ماده جامد جامد 5.4 کیلوگرمی از 69.6٪ ، از هر بطری روغن سرخ کردنی معمولی 810 گرم 24.2 در هر بطری بود. 810 گرم روغن آفتابگردان نسبت به دسامبر سال گذشته 15.4 درصد افزایش داشته است.

به طور کلی ، آنچه در ماه های اخیر دیده ایم نویدبخش و مقاومت در برابر بازار نفت بوده است ، در حالی که واقعیت این است که مردم هنوز در تلاش برای یافتن سوخت جامد هستند.

انتهای پیام

https://myirannews.ir/اقتصادی/وعده‌های-بی-سرانجام-و-تداوم-نابسامانی/feed/ 0

تاثیر روغن بنفشه بر پوست

  • روغن گل بنفشه می‌تواند به از بین بردن و محو آثار جای زخم و سوختگی به خصوص آفتاب سوختگی کمک کند.
  • استفاده از روغن بنفشه به رفع و پیشگیری از ایجاد چین و چروک پوست کمک کرده و باعث جوان ماندن پوست صورت میگردد.
  • استفاده از گل بنفشه خشکی پوست را برطرف نموده، به ویزه برای پوستهای خشک بسیار مفید است.
  • این روغن دارای خاصیت ضد التهاب بوده و از این رو در درمان خارش بسیار موثر است.
  • استفاده از روغن بنفشه به عنوان یک درمان طبیعی برای مقابله با شرایط معمول پوست مانند آکنه و اگزما موثر است.
  • همچنین خاصیت ضد عفونی کننده و ضد میکروبی روغن بنفشه به پاکسازی پوست و از بین رفتن باکتری ها در پوست کمک می کند.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.