اگر طرح تحول سلامت نبود، مقابله با کرونا بسیار دشوارتر بود

۱,۲۲۰ بازديد

اگر طرح تحول سلامت نبود، مقابله با کرونا بسیار دشوارتر بود https://kordavar.ir/اگر-طرح-تحول-سلامت-نبود،-مقابله-با-کرون/ کردوار نیوز Sun, 13 Jun 2021 11:24:25 0000 اخبار سلامت https://kordavar.ir/اگر-طرح-تحول-سلامت-نبود،-مقابله-با-کرون/

روسای 65 دانشگاه و دانشکده پزشکی در سراسر کشور و دکتر حسن روحانی – نامه ای به رئیس جمهور در مورد اقدامات بهداشتی و پشتیبانی در قالب یک طرح تحول سلامت طی هشت سال گذشته ، کرونا و همکاران. به گزارش کردوار نیوز ، در نامه ای که برای دکتر روحانی ارسال شده است ، …

منبع: سایت کردوار نیوز
اگر طرح تحول سلامت نبود، مقابله با کرونا بسیار دشوارتر بود

روسای 65 دانشگاه و دانشکده پزشکی در سراسر کشور و دکتر حسن روحانی – نامه ای به رئیس جمهور در مورد اقدامات بهداشتی و پشتیبانی در قالب یک طرح تحول سلامت طی هشت سال گذشته ، کرونا و همکاران.

به گزارش کردوار نیوز ، در نامه ای که برای دکتر روحانی ارسال شده است ، نسخه ای از آن توسط روسای دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی به کردوار نیوز ارسال شده است: برای ارائه تصویری واقعی از تلاشهای هدفمند و منظم هشت ساله فرزندان ملت و مدافعان سلامت ایران اسلامی ، اندیشه ها و دیدگاههای متفکرانه و هوشمندانه وی را برنامه ریزی کنید. “ما صمیمانه از سلامتی و تحول در این زمینه بها می دهیم. خدمات”.

در این نامه آمده است: جناب عالی و دولت توجه و توجه ویژه ای به مسئله بهداشت دارند. در طول سالهای خدمت دولت یازدهم و دوازدهم ، این سرزمین برگهای طلایی را در کتاب افتخار ملت ایران به عنوان یک زمینه بهداشتی برجای گذاشت و حتی اعمال تحریم های وحشیانه و ویروس کرونا در سخت ترین شرایط ، روند کار متوقف شوید و برنگشتید. 140 دستگاه تصویربرداری پیشرفته را به روز کنید ، ایجاد کنید و به کار بگیرید ، 1400 پروژه آموزشی ، پژوهشی ، بهداشتی و درمانی را راه اندازی کنید ، 14000 تخت بیمارستان را اداره کنید ، نیاز کشور به اکسیژن سازها را در شرایط بحرانی برای مبارزه با کرونا تأمین کنید و به ارائه دهندگان خدمات بهداشتی پاداش دهید ضمن پرداخت بدهی پزشکان و پرستاران ، یک رکورد و دستاورد بی سابقه در زمینه ایجاد زیرساخت برای تولید داخلی واکسن و داروهای ضد ویروس ایجاد کرد. تجهیزات محافظت شخصی ، تجهیزات پزشکی و واکسن های محلی.

این باعث افتخار است که علاوه بر جنگ خفقان آور 16 ماهه با ویروس کرونا ، سیستم بهداشت باعث ارتقا position موقعیت مادر ، کودک ، سالخوردگی ، واکسیناسیون ، تحقیقات بهداشتی و غیره می شود. همانند سایر شاخص های سلامتی. او غافل نبود.

در هشت سال گذشته ، سیستم مراقبت های بهداشتی به یکی از اصلی ترین مشکلات این سیستم تبدیل شده است و در قالب طرح تغییر سلامت از دولت و همه بخشهای این سیستم حمایت شده است. اگر نتایج طرح تغییر سلامت با توجه به این محافظت موفقیت آمیز نبود ، مبارزه با ویروس Covid-19 دشوارتر خواهد بود. در آینده ، مانند گذشته ، بخش بهداشت و نقاط قوت و ضعف آن در خدمت مردم شریف ایران خواهد بود.

“بنابراین ، به نمایندگی از کسانی که از سلامت این سرزمین محافظت می کنند ، ما بار دیگر از هوشیاری و توجه دولت محترم و مسئله جدی بهداشت قدردانی می کنیم و برای شما اتحاد ، سلامتی و سعادت آرزو داریم.”

انتهای پیام

منبع: سایت کردوار نیوز
اگر طرح تحول سلامت نبود، مقابله با کرونا بسیار دشوارتر بود

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.