درگیری لفظی بین فرانسه و انگلیس در نشست گروه هفت

۱,۲۲۳ بازديد

درگیری لفظی بین فرانسه و انگلیس در نشست گروه هفت https://myirannews.ir/بین-الملل/درگیری-لفظی-بین-فرانسه-و-انگلیس-در-نشست/ https://myirannews.ir/بین-الملل/درگیری-لفظی-بین-فرانسه-و-انگلیس-در-نشست/#respond اخبار ایران من Tue, 15 Jun 2021 01:26:55 0000 بین الملل به گزارش رویترز؛ لندن ، پنسیلوانیا وی فرانسه را به توهین به عزیمت ایرلند از انگلیس متهم کرد. کلمنت بون ، مشاور فرانسه در امور اروپا می گوید ، بحران انتخابات بین دولت نخست وزیر انگلیس بوریس جانسون و اتحادیه اروپا یک آزمایش در اروپا است. بون در گفتگو با رادیو اروپا یک گفت: “جانسون …

به گزارش رویترز؛ لندن ، پنسیلوانیا وی فرانسه را به توهین به عزیمت ایرلند از انگلیس متهم کرد.

کلمنت بون ، مشاور فرانسه در امور اروپا می گوید ، بحران انتخابات بین دولت نخست وزیر انگلیس بوریس جانسون و اتحادیه اروپا یک آزمایش در اروپا است.

بون در گفتگو با رادیو اروپا یک گفت: “جانسون فکر می کند که می تواند با کشورهای اروپایی پیمانی امضا کند اما از آن پیروی نمی کند و اروپا نیز این کار را نمی کند. من به شهروندان انگلیس می گویم که قول ها باید وفا شود وگرنه تحقق می یابد.

بون می گوید بحران اقتصادی و تجاری در ایرلند شمالی ناشی از انگلیس از اتحادیه اروپا و ظهور چندین موانع تجاری است.

در اجلاس G7 در انگلیس ؛ موضوعات دیگر مانند برگزیت اختلافاتی را میان جانسون و رهبران اروپا بر سر تجارت ناتمام برانگیخت و درگیری به ویژه بین وی و امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه بالا گرفت.

در اوایل روز ، رهبران اتحادیه اروپا درباره ایجاد توافق نامه Brexit در مورد مسئله حساس در ایرلند شمالی توسط نخست وزیر انگلیس بحث و گفتگو کردند.

در نشست سه جانبه با جانسون ، روسای کمیسیون اروپا و شورای اروپا ، اوروسلا فون درلین و چارلز میشل که برای شرکت در اجلاس G7 به انگلستان سفر کرده بودند ، تأیید کردند که لندن باید به وعده های خود عمل کند. فون درلین خواستار توافق روز جمعه ، که تضمین کننده صلح در ایرلند شمالی است و مهم است ، و تأکید کرد که همه طرف ها باید به مفاد پروتکل ایرلند شمالی پایبند باشند.

بر اساس پروتکل ایرلند شمالی ، که از اول ژانویه اجرایی شد ، ایرلند شمالی همچنان یک بازار واحد اروپا بود و مالیات های اروپا در این قسمت از انگلیس نگهداری می شد. محدودیت ها و محدودیت های خارجی برای اقلام حمل شده از انگلیس به ایرلند شمالی وجود دارد. هدف از این سیاست جلوگیری از بازگشت مرزهای بین انگلستان و جمهوری ایرلند (عضو اتحادیه اروپا) برای ایجاد صلح در سال 1998 است (جمعه) و پس از 30 سال درگیری خونین بین یاران تحت سلطه انگلیس است پرچم و جمهوری خواهان طرفدار اتحادیه باید نگه داشته شوند.

امانوئل مکرون ، رئیس جمهور فرانسه امروز در دیدار با جانسون ، بار دیگر بر لزوم روابط دو کشور تأکید کرد و گفت اگر لندن مطابق توافق نامه انتخاباتی به شرایط خود پایبند باشد ، روابط لندن و پاریس بهتر خواهد بود.

در همین حال ، رئیس جمهور آمریكا ، جو بایدن اهل ایرلند است و واشنگتن را به حمایت از تصویب پروتكل ایرلند شمالی و هشدار درباره عواقب درگیری لندن و بروکسل در ایرلند دعوت می کند.

23311

https://myirannews.ir/بین-الملل/درگیری-لفظی-بین-فرانسه-و-انگلیس-در-نشست/feed/ 0

ویزا پاریس (ویزا فرانسه)

اگر برای سفرتان تور فرانسه را انتخاب می‌کنید، خیال‌تان از بابت ویزا راحت باشد. بیشتر تورها خدمات ویزا را هم انجام می‌دهند. اما اگر خودتان می‌خواهید به طور مستقل وارد عمل شوید و کارهای سفر را انجام دهید، باید به فکر ویزا هم باشید.

اولین مرحله برای دریافت ویزا پاریس، گرفتن وقت سفارت است. پس از اینکه وقت سفارت را گرفتید، باید مدارک مورد نیاز را به پرسنل سفارت تحویل بدهید. پس از تحویل مدارک، از شما انگشت نگاری گرفته می شود در صورتی که مدارک شما کامل باشد و هدف سفر شما کارمند سفارت را قانع کند، به زودی ویزا پاریس را دریافت خواهید کرد.

اگر می‌خواهید درباره اخذ ویزا مطمئن باشید، تمام مدارک را به طور کامل تهیه کنید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.