عاقبت خواستگاری تلگرامی به زندان رسید

۱,۲۲۴ بازديد

عاقبت خواستگاری تلگرامی به زندان رسید https://moonnews.ir/عاقبت-خواستگاری-تلگرامی-به-زندان-رسید/ ماه نیوز Mon, 21 Jun 2021 08:35:27 0000 اجتماعی https://moonnews.ir/عاقبت-خواستگاری-تلگرامی-به-زندان-رسید/ رئیس پلیس فتوای تهران بزرگ از دستگیری مردی که با قول ازدواج با یک مرد جوان قصد اغوای زن جوانی و اختلاس پول را داشت ، خبر داد. سرهنگ داود معظمی گودرزی در گفت وگو با ماه نیوز ، در این باره گفت: چندی پیش زن جوانی با مراجعه قضایی از پلیس FATA نام برد …

رئیس پلیس فتوای تهران بزرگ از دستگیری مردی که با قول ازدواج با یک مرد جوان قصد اغوای زن جوانی و اختلاس پول را داشت ، خبر داد.

سرهنگ داود معظمی گودرزی در گفت وگو با ماه نیوز ، در این باره گفت: چندی پیش زن جوانی با مراجعه قضایی از پلیس FATA نام برد و اعلام کرد پس از ملاقات با مردی در منطقه تلگرام ، مردی که خود را یکی از آرایشگاه های معروف تهران درباره او اظهار داشت که سعی کرده اعتماد شاکی را جلب کند و در این زمینه از او خواستگاری کرده است.

وی در ادامه با اشاره به اظهارات شاکی گفت: با معرفی پیشنهاد ازدواج روابط دو شخص افزایش یافته و به همین منظور تصاویر در فضای مجازی بین دو طرف رد و بدل شد. اما پس از مدتی ، مرد جوان به جای قول ازدواج با شاکی درخواست غیراخلاقی و غیرمعمول کرد و حتی تهدید کرد که در صورت عدم واریز وجه به این زن ، تصاویر خصوصی این زن را منتشر خواهد کرد.

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ با اشاره به اینکه این موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتا قرار دارد ، گفت: مأموران پلیس با استفاده از روشها و شگردهای ویژه پلیس متهم را شناسایی و پس از اخذ مجوز قضایی وی را دستگیر و به جلب او را به کلانتری در یکی از حومه غربی تهران برد. “به آنجا رفت که از او بازجویی شد و سرانجام پس از مواجه شدن با شاکی به جرم خود اعتراف کرد.

به گفته گودارزینا ، متهم دستگیر شده اعتراف کرد که از ابتدا با قصد مالی و قصد جمع آوری پول با این دختر رابطه داشته است.

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ با اشاره به تشکیل پرونده علیه متهم دستگیر شده گفت: این فرد جهت ادامه تحقیقات در مورد جرم با تشکیل پرونده به دادسرا اعزام شد.

وی به شهروندان به ویژه زنان هشدار داد که از انتشار و درج تصاویر خود در فضای مجازی به ویژه برای افراد غریبه خودداری کنند

انتهای پیام

در شبکه های اجتماعی (و روابط) اعمال می توانند گویاتر از هر چیز دیگری باشند. برای مثال وقتی کسی شما را در توییتر یا اینستاگرام میوت می کند، به این معنی است که او نمی خواهد / نمی تواند شما را آنفالو کند، اما در عین حال تمایلی به دنبال کردن نظرات یا پست های شما ندارد. اما گاهی اوضاع کمی متفاوت می شود، و طرف مقابل پا را فراتر نهاده شما را به جای میوت، بلاک کند.

بلاک کردن یک مخاطب در اینستاگرام حکم تیر آخر را دارد. بلاک شدن نشانه این است که آن مخاطب نمی خواهد شما را ببیند، بشنود یا بخواند. در سیستم عامل ها و برنامه هایی مانند WhatsApp روش هایی وجود دارد که نشان می دهد مخاطب این عمل را انجام داده است یا نه، در ادامه به روش های بررسی بلاک شدن در تلگرام می پردازیم:

1- آنلاین بودن یا آخرین بازدید مخاطب نشان داده نمی شود

وقتی مخاطبی را در تلگرام بلاک می کنید، دیگر نمی تواند به روزرسانی های وضعیت شما را ببیند. به عبارت دیگر، دیگر نمی تواند آنلاین بودن یا آخرین بازدید شما را مشاهده کند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.