هانیه توسلی: تمام سکانس هایم در «زخم کاری» تکه تکه شد

۱,۱۸۶ بازديد

هانیه توسلی: تمام سکانس هایم در «زخم کاری» تکه تکه شد https://kordavar.ir/هانیه-توسلی-تمام-سکانس-هایم-در-زخم-کار/ کردوار نیوز Wed, 21 Jul 2021 10:56:34 0000 اخبار فرهنگی https://kordavar.ir/هانیه-توسلی-تمام-سکانس-هایم-در-زخم-کار/

هانیه توسلی در ویدئویی که در اینستاگرام منتشر کرد ، داستان سریال Zakhm Kari را بیان کرد: این سریال در مورد طمع است. این همه حرص و طمع افرادی است که مشکلات اخلاقی دارند و اکنون باید عواقب آن را ببینیم ، سانسور برای من بسیار عجیب است. به گزارش کردوار نیوز ، هانیه توسلید …

منبع: سایت کردوار نیوز
هانیه توسلی: تمام سکانس هایم در «زخم کاری» تکه تکه شد

هانیه توسلی در ویدئویی که در اینستاگرام منتشر کرد ، داستان سریال Zakhm Kari را بیان کرد: این سریال در مورد طمع است. این همه حرص و طمع افرادی است که مشکلات اخلاقی دارند و اکنون باید عواقب آن را ببینیم ، سانسور برای من بسیار عجیب است.

به گزارش کردوار نیوز ، هانیه توسلید با بیان اینکه سانسور نقش وی در مجموعه تلویزیونی “زخم کار” برای وی بسیار عجیب بود اظهار داشت: بخشهایی وجود دارد که بازی ما آسیب می بیند سانسور برای من آنقدر عجیب است که ما در جامعه ای زندگی می کنیم که مردم همه چیز را بدانید و ببینید ، حتی در فیلم های خشونت آمیز در اینستاگرام ، ما مشکلات وحشتناکی داریم و فکر نمی کنم سانسور راه حل دیگری باشد.

این بازیگر افزود: آنچه در سریال هایمان مجاز به نمایش هستیم صد در صد آنچه در جامعه می بینیم است. اگر آنها به واقعیت نزدیك شوند می تواند كاربرد و تأثیر بهتری داشته باشد ، زیرا در حال حاضر صحبت از مردم است. ما داستان هایی را تعریف می کنیم که هرکسی مشکل اخلاقی دارد و باید عواقب آن را ببینیم. نمی دانم؛ امیدوارم مکان کمی بازتر باشد

بازیگر نقش منصورا در سریال Zakhm Kari در مورد داستان سریال چنین گفت: حرص و طمع چیزی است که همه ما امروزه در جامعه می بینیم و در دنیا ، مصرف پایان ندارد. می بینید که قدیمی ها می گفتند که قدیمی ها بهتر بودند ، زیرا حرص و طمع روحیه ما را آنقدر کنترل نمی کرد ، شبکه های اجتماعی و بسیاری از اطلاعات باعث تمایل بیشتر مردم می شد و جامعه ما در حالت اسطوخودوس است.

به گزارش کردوار نیوز ، قسمت جدید سریال “زخم کاری” جمعه 25 تیرماه پخش نشد. کارگردان این سریال ، محمد حسینی مهدویان ، سانسور اعلام شده توسط صداوسیما را متهم کرد. وی گفت: “از 12 سانسورگر که قسمت مهم و جذابی از قسمت هفتم سریال Wounded Work نیز هستند ، ما 10 مورد از آنها را انجام دادیم و در دو مورد دیگر تصمیم گرفتیم صحنه ها را تنظیم کنیم تا از آسیب جدی به “او آن را نپذیرفت و اصرار داشت که آن را بدون دلیل قانع کننده کاملاً حذف کند.”

از سوی دیگر ، علی سعد ، معاون رئیس جمهور در امور کاربران و مقررات اجتماعی ساترا ، گفت: “از اواسط هفته ، سیستم عامل به روز شده است و نمایندگان وقت کافی برای این کار پیدا کرده اند.”

بحث درباره پخش قسمت جدید “زخم کار” تا روز شنبه ادامه داشت ، زمانی که ساترا با نمایندگان تهیه کنندگان دیدار کرد. این سریال محدود به امشب نبود.

انتهای پیام

منبع: سایت کردوار نیوز
هانیه توسلی: تمام سکانس هایم در «زخم کاری» تکه تکه شد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.