نشست آنلاین گرامیداشت یاد استاد سیدهادی خسروشاهی با حضور نخبگان جهان اسلام

۱,۱۶۹ بازديد

نشست آنلاین گرامیداشت یاد استاد سیدهادی خسروشاهی با حضور نخبگان جهان اسلام https://kordavar.ir/نشست-آنلاین-گرامیداشت-یاد-استاد-سیدها/ کردوار نیوز Wed, 28 Jul 2021 12:54:27 0000 اخبار همه جانبه https://kordavar.ir/نشست-آنلاین-گرامیداشت-یاد-استاد-سیدها/

بر اساس گزارش های آنلاین ، وبینار یادبود استاد فقید سید هادی خسروشاهی امروز با همکاری مرکز مطالعات اسلامی اسلامی گوم و مرکز مطالعات اسلامی گوم در لبنان برگزار می شود. نخبگان جهان اسلامپروفسور سید هادی خسروشاهی ، محقق ، مورخ و مبلغ ایده تقریب در جهان اسلام ، در مارس 2017 بر اثر بیماری …

منبع: سایت کردوار نیوز
نشست آنلاین گرامیداشت یاد استاد سیدهادی خسروشاهی با حضور نخبگان جهان اسلام

بر اساس گزارش های آنلاین ، وبینار یادبود استاد فقید سید هادی خسروشاهی امروز با همکاری مرکز مطالعات اسلامی اسلامی گوم و مرکز مطالعات اسلامی گوم در لبنان برگزار می شود. نخبگان جهان اسلام
پروفسور سید هادی خسروشاهی ، محقق ، مورخ و مبلغ ایده تقریب در جهان اسلام ، در مارس 2017 بر اثر بیماری های قلبی عروقی درگذشت. این مراسم به یاد این محقق برجسته امروز چهارشنبه 27 اوت 1400 ساعت 17:30 به وقت تهران برگزار می شود.
علاقمندان می توانند برنامه را بارگیری کنند: Zoom Cloud Meeting را برای پیوستن به این جلسه وارد کرده و با وارد کردن رمز ورود به جلسه وارد شوید: (Zoom Meeting 275 085 8949). این جلسه به صورت زنده در صفحه فیس بوک شورای فرهنگی ایران در بیروت (https://www.facebook.com/LB.ICRO) و از طریق توییتر (http://twitter.com/uunionnews) پخش خواهد شد.

نشست آنلاین اختصاصی به یاد استاد سید هادی خسروشاهی با حضور نخبگان جهان اسلام

سخنرانان این جلسه:
دکتر. ابوذر ابراهیمی ترکمن (رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی)
شیخ ماهر حمود (رئیس اتحادیه دانش پژوهان مقاومت – لبنان)
دکتر. مصطفی بروجردی (محقق روابط بین الملل و سفیر سابق جمهوری اسلامی ایران در تونس و واتیکان)
دکتر. کمال الحلبوی (مدیر مرکز مطالعه تمدنهای جهانی ، لندن)
سید علی العلاق (عضو مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی – عراق)
دکتر. عزام الیوبی (دبیرکل اتحادیه اسلامی لبنان)
پروفسور عمار طالبی (نایب رئیس اتحادیه دانشمندان مسلمان – الجزایر)
سید محمدصدیق الحسینی (نویسنده ، پژوهشگر و روزنامه نگار – لبنان)
دکتر. سعید شهابی (روزنامه نگار ، فعال سیاسی و عضو عمومی جنبش احرار بحرین – لندن)
دکتر نورالدین بولهیا (نویسنده و استاد دانشگاه – الجزایر)
دکتر. علی ابوالخیر (محقق و معاون رئیس مرکز تحقیقات یافا ، قاهره ، مصر)
دکتر. ابوالقاسم جعفری (استاد مطالعات بین الملل ، دانشگاه ریوکوکو ، کیوتو ، ژاپن)
دکتر. عباس خامه یار (مشاور فرهنگی جمهوری اسلامی ایران-لبنان)

این جلسه دکتر به کارگردانی مصطفی اللداوی (محقق و نویسنده فلسطینی). لازم به ذکر است که کلیه سخنرانی ها و برنامه های این جلسه به تدریج در سایت مرکز مطالعات اسلامی: www.iscq.ir قرار می گیرد.

/ 6262

منبع: سایت کردوار نیوز
نشست آنلاین گرامیداشت یاد استاد سیدهادی خسروشاهی با حضور نخبگان جهان اسلام

سبزی شاهی: فواید ثابت شده علمی، طرز مصرف اصولی و نکات مهم دیگر

شاهی یک گیاه سبز تیره و برگی است که در آب های طبیعی رشد می‌کند. قرن ها، از آن به عنوان یک گیاه مفید برای تزئین غذاها استفاده ‌شده ‌است. با این حال، امروزه به عنوان یک سبزی فوق العاده در مقوله غذایی مصرف می ‌شود. شاهی بسیار متنوع است چون نه تنها به عنوان غذا مورد استفاده قرار می‌گیرد بلکه به دلیل مواد مغذی مختلف موجود در آن، دارای مزایای زیادی نیز می باشد.

شاهی-.jpg

شاهی بخشی از خانواده cruciferous سبزیجات است که براسیکا نیز نامیده می ‌شود. گیاهان دیگری که به این خانواده تعلق دارند بروکلی، کلم ‌پیچ، کلم بروکسل و غیره هستند. این گیاه در قرن ۱۹ به طور گسترده ‌ای در دسترس بود و ساندویچ ‌های حاوی شاهی یک رژیم غذایی اساسی طبقه کارگر در انگلستان بود. با گذشت زمان، وقتی مردم شروع به رشد انواع دیگری از گیاهان کردند، تقاضا برای شاهی کاهش یافت.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.