سفیر جمهوری صربستان در ایران با مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی دیدار کرد

۱,۲۲۳ بازديد

سفیر جمهوری صربستان در ایران با مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی دیدار کرد https://kordavar.ir/سفیر-جمهوری-صربستان-در-ایران-با-مدیرعا/ کردوار نیوز Tue, 03 Aug 2021 05:24:57 0000 اخبار فرهنگی https://kordavar.ir/سفیر-جمهوری-صربستان-در-ایران-با-مدیرعا/

به گزارش کردوار نیوز ، در این دیدار ، تابس ، مدیر بنیاد فیلم فارابی ، از سفیر صربستان برای مرور تاریخ روابط فیلم بین مرکز ملی فیلم استقبال کرد. صربستان و بنیاد سینمایی فارابی. سفیر صربستان در تهران همچنین به تفاهم نامه بین مرکز ملی فیلم صربستان و بنیاد فیلم فارابی در مورد اهمیت …

منبع: سایت کردوار نیوز
سفیر جمهوری صربستان در ایران با مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی دیدار کرد

به گزارش کردوار نیوز ، در این دیدار ، تابس ، مدیر بنیاد فیلم فارابی ، از سفیر صربستان برای مرور تاریخ روابط فیلم بین مرکز ملی فیلم استقبال کرد. صربستان و بنیاد سینمایی فارابی.

سفیر صربستان در تهران همچنین به تفاهم نامه بین مرکز ملی فیلم صربستان و بنیاد فیلم فارابی در مورد اهمیت فعالیت ها اشاره کرد. فرهنگ و هنر وی به ویژه بر همکاری سینمایی تأکید کرد. وی با تأکید بر روابط خوب بین دو کشور ، از همکاری در زمینه تولید مشترک استقبال کرد و آمادگی خود را برای همکاری و مساعدت در تسریع و توسعه پروژه های مشترک اعلام کرد.

علیرضا تابش ، مدیرکل بنیاد فیلم فارابی ، در مورد سابقه طولانی همکاری بین جشنواره ها ، به ویژه جشنواره بین المللی فیلم صحبت کرد. کودکان و نوجوانان اصفهان و جشنواره فیلم فجر وی بر گسترش روابط فیلم و همکاری با جشنواره های فیلم و سازمان های تخصصی صربستان در چارچوب یادداشت تفاهم تاکید کرد.

او لیست کرد سختی ها “اراده جدی ما تسهیل فرآیند تولید مشترک با سایر کشورها است و این روند در سالهای اخیر در بنیاد فیلم فارابی ایجاد شده است و ما امیدواریم که پروژه ما با صربستان کار کند. ایران مراحل آماده سازی را در اسرع وقت انجام دهید.

سفیر صربستان با توصیف ایران به عنوان یک کشور دوست و متحد گفت: “وجود”. رئیس مجلس به عنوان یک مقام عالی رتبه و نماینده کشورمان در مراسم افتتاحیه صربستان رئيس جمهور انتخاب ایران نشانه این است که صربستان به ادامه و گسترش روابط بین ما علاقه مند است.

در این دیدار “رائد فریدزاده” قائم مقام به نام بنیاد بین المللی و “فهیمی فر” وزارت امور خارجه او آماده بود.

تفاهم نامه ای بین بنیاد فیلم فارابی ایران و مرکز ملی سینمای صربستان در فوریه 2016 به منظور گسترش همکاری های سینمایی بین دو کشور به امضا رسید.

didar-ba-safir-serbestan-1

منبع: سایت کردوار نیوز
سفیر جمهوری صربستان در ایران با مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی دیدار کرد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.