بو‌م‌گردی؛ فرصت تنفس هوای تازه و تجربه زندگی محلی

۱,۲۲۹ بازديد

بو‌م‌گردی؛ فرصت تنفس هوای تازه و تجربه زندگی محلی https://kordavar.ir/بو‌م‌گردی؛-فرصت-تنفس-هوای-تازه-و-تجرب/ کردوار نیوز Thu, 05 Aug 2021 01:38:08 0000 اخبار اقتصادی https://kordavar.ir/بو‌م‌گردی؛-فرصت-تنفس-هوای-تازه-و-تجرب/

به گزارش کردوار نیوز ، مدتی است که سبک گردشگری ایران به لطف شبکه های اجتماعی و عکس های جذاب تغییر کرده است. این روزها ، بسیاری از مردم تمایل دارند از مناطق تمیز و روستایی دیدن کنند. اگر می خواهید دنیای زیبا از بوم گردی ، گردشگری و تجربه زندگی با کیفیت را تجربه …

منبع: سایت کردوار نیوز
بو‌م‌گردی؛ فرصت تنفس هوای تازه و تجربه زندگی محلی

به گزارش کردوار نیوز ، مدتی است که سبک گردشگری ایران به لطف شبکه های اجتماعی و عکس های جذاب تغییر کرده است. این روزها ، بسیاری از مردم تمایل دارند از مناطق تمیز و روستایی دیدن کنند. اگر می خواهید دنیای زیبا از بوم گردی ، گردشگری و تجربه زندگی با کیفیت را تجربه کنید ، به جاباما بپیوندید.

اکوتوریسم؛ سبک سفر برای کسانی که عاشق اصالت هستند

کشور ما گنجینه ای بزرگ از مناظر طبیعی مختلف دارد. دریای شمال و پوشش گیاهی سرسبز منطقه ، مناظر بیابانی صحرای مرکزی ، دریای جنوبی و سواحل بی نظیر آن و کوههای مرتفع زاگرس در غرب ایران. آنقدر جاذبه های طبیعی در ایران وجود دارد که پتانسیل ها و پتانسیل های بی پایان در زمینه گردشگری وجود دارد. تنوع جغرافیایی ایران زندگی هر منطقه را با مناطق دیگر متفاوت کرده است. این تفاوت ها در مناطق روستایی بیشتر نمایان است. گسترش شهرنشینی و پیامدهای آن مانند آلودگی هوا ، افزایش اضطراب و افسردگی ، نیاز مبرم به پناه بردن به طبیعت و دستیابی به آرامش در بین شهرنشینان را ایجاد کرده است. این موضوع باعث شده بسیاری از مردم بخواهند در سفرهای خود به گردشگری و گردشگری روستایی بپردازند و لذت زندگی چند روزه در مکانی زیبا و آرام را تجربه کنند. جاباما بهترین انتخاب برای این گروه از مسافران برای اقامت در اقامتگاه های بوم گردی است.

ویژگی های منحصر به فرد اقامتگاه های بوم گردی

اقامتگاه های بوم گردی نه تنها اقامت با کیفیتی را برای مسافران فراهم می کند ، بلکه لذت اقامت در خانه های زیبا و محلی را نیز برای آنها به ارمغان می آورد. تجربه پختن نان تازه در کوره ، خوردن غذاهای محلی و خوابیدن در اتاق های گنبدی یا سنگی روستا تنها با اقامت در اقامتگاه بوم گردی امکان پذیر است. مواردی از این دست باعث ایجاد یک تجربه منحصر به فرد در سفر می شود.

جاباما   اجاره بوم گردی   اجاره خانه

وجود این زیستگاه ها در چند قدمی جاذبه های طبیعی و محلی یکی دیگر از جاذبه های بوم گردی یا گردشگری است. شما باید محل اقامت خود را ترک کنید تا خود را در یک بافت تاریخی ، در یک جنگل زیبا یا در یک کوه بلند ببینید. تجربه پیاده روی ساعت ها در جنگلی سرسبز و گوش دادن به صداهای طبیعت یا تماشای آسمان پرستاره کویر به راحتی ذهن همه را از شلوغی و شلوغی زندگی شهر منحرف می کند و به آن آرامش مضاعف می بخشد. به راحتی می توانید اقامتگاه بوم گردی مورد نظر خود را در مدت کوتاهی در هر منطقه مورد علاقه و در بافت طبیعت بیابید و یک تجربه زندگی فراموش نشدنی و با کیفیت را بدست آورید. برای اقامتگاه های مختلف بوم گردی به وب سایت جاباما مراجعه کنید.

این اقامتگاهها به مسافران یک تجربه سفر کاملا محلی و سنتی ارائه می دهند ، اما دارای امکانات مناسب برای زندگی مدرن هستند. بنابراین ، نیازی به مبارزه با سفر به مناطق تمیز نیست. از سوی دیگر ، هنگام اقامت در اقامتگاه های بوم گردی ، می توانید با فرهنگ و آداب و رسوم منطقه آشنا شوید ، غذاهای محلی را امتحان کنید و صنایع دستی محلی را از مردم محلی دریافت کنید. برخی از اقامتگاه های بوم گردی حتی تجربیات خاص و جدیدی را برای مسافران ارائه می دهند ، مانند چیدن میوه ، پخت محلی ، آموزش پخت و آموزش صنایع دستی. به همین دلیل ، اکثر مردم فرار از زندگی شهری و اقامت چند روزه در اقامتگاه های بوم گردی را در خانه های قدیمی با حیاط باز ، حوضچه ها و پنجره های قفس انتخاب می کنند.

اکوتوریسم و ​​گردشگری ؛ عامل توسعه پایدار روستایی

هدف اکوتوریسم فقط لذت بردن از طبیعت نیست. ارتباط با فرهنگ منطقه ، ارتقاء اشتغال و مزایای اقتصادی جوامع محلی (محلی) ضمن کسب تجربه سفر منحصر به فرد ، زندگی و کار مردم محلی منطقه را ارتقا می بخشد.

به همین دلیل ، سفارش اقامتگاه های بوم گردی یکی از بهترین گزینه ها برای بهبود شرایط زندگی مردم محلی به ویژه از نظر اقتصادی است و خوشبختانه این روزها به یکی از محبوب ترین گزینه های اقامتی در بین گردشگران تبدیل شده است.

جاباما   اجاره بوم گردی   اجاره خانه

طبق آمار سال گذشته ، بیش از 1500 بوم گردی و اقامتگاه روستایی در کشور ما وجود داشت و این تعداد دائما در حال افزایش است. این آمار به معنی افزایش اقامتگاه های بوم گردی است و مناطق کمی وجود دارد که ما حداقل یک اقامتگاه بوم گردی نداشته باشیم. ترکمن صحرا و جلگه های زیبای آن ، جزایر قشم و هرمز در امتداد آبهای آبی خلیج فارس ، خانه های صخره ای کندوا ، شن های روان کویر ورزنه ، یا هر کجا که برای سفر می روید ، کاباما با شماست. جاباما همواره در تلاش است تا بسیاری از ایران عزیزمان را تحت پوشش قرار دهد تا مسئولیت اجتماعی خود را انجام دهد و به توسعه پایدار جمعیت محلی کمک کند. برای اجاره خانه های دهگردی ، سنتی و روستایی در سراسر ایران می توانید به کاباما تکیه کنید.

در نهایت ، ما به شما یادآوری می کنیم که نتایج سفرهای بوم گردی و گردشگری نه تنها تجربیات جدید و خاصی را برای شما به ارمغان می آورد ، بلکه شما را در انتخاب مقصد آزاد می کند. از سوی دیگر ، هزینه سفرهای بوم گردی بسیار کمتر از سفرهای دیگر است و به شما این امکان را می دهد تا در طول سال بیشتر و بیشتر سفرهای باکیفیت انجام دهید.

به جرات می توان گفت که شهرک های جاباما از پروتکل های بهداشتی پیروی می کنند تا شما و عزیزانتان سالم باشند.

منبع: سایت کردوار نیوز
بو‌م‌گردی؛ فرصت تنفس هوای تازه و تجربه زندگی محلی

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.