تانک روس، ترقه ایرانی! – دیباروز

۱,۲۱۵ بازديد

تانک روس، ترقه ایرانی! – دیباروز https://dibarooz.ir/تانک-روس،-ترقه-ایرانی-دیباروز/ دیباروز Tue, 03 Aug 2021 19:22:35 0000 عمومی https://dibarooz.ir/تانک-روس،-ترقه-ایرانی-دیباروز/ درخشش آلکنو در تمرینات والیبال همراه با اندام عالی او باعث شد تا نام مستعار “تانک روسی” را برای او به ارمغان آورد. تانکی که به نظر می رسید بتواند والیبال ایران را باز کند و این تیم را برای اولین بار روی سکوی المپیک برد ، اما این تانک عجیب روسی با ورود به …

درخشش آلکنو در تمرینات والیبال همراه با اندام عالی او باعث شد تا نام مستعار “تانک روسی” را برای او به ارمغان آورد. تانکی که به نظر می رسید بتواند والیبال ایران را باز کند و این تیم را برای اولین بار روی سکوی المپیک برد ، اما این تانک عجیب روسی با ورود به ایران به یک “ترقه” امن تبدیل شد!

به گزارش دیباروز ، شرق وی نوشت: “تیم ملی والیبال ایران المپیک خود را به پایان رساند و با نتایج غیرمنتظره به مرحله بعد صعود نکرد. ایران که امیدوار است در این دوره از بازی ها به سکوی المپیک صعود کند ، در رتبه پنجم جدول شش تیم برای گروه اول با انجام بازی های جیبی در المپیک تا شوک بسیاری از مردم. ایران در موقعیتی چهارم این گروه را گرفت که تصور می شد در بدترین حالت ممکن به مقام سوم رسیده باشد. در این گروه ، با به استثنای لهستان و ایتالیا ، هیچ رقیبی جدی برای تیم ملی ایران وجود نداشت اما دو شکست عجیب مقابل کانادا و ژاپن و شکست پیش بینی شده مقابل ایتالیا باعث فروپاشی همه معادلات این گروه شد تا تیم های ژاپن و کانادا بتوانند بالاتر صعود کنند. ایران و تیم ملی والیبال ایران می توانند به همراه ونزوئلا حذف شوند. شکست نه تنها برای یکی از بهترین نسل های والیبال ایران در بازیها ، بلکه پایان حضور ولادیمیر الکینو ، مربی روسی تیم ملی ایران . او با تیم ملی ایران به تهران و سپس توکیو رفت ، او با نتایج بدی به همکاری خود با فدراسیون والیبال ایران پایان داد و مستقیماً به روسیه رفت.

صحبت های زیادی درباره عملکرد آلکینو در تیم ملی ایران مطرح شد ، اما رکوردی که این مربی قبل از حضورش در ایران گذاشت فرصت کمتری به منتقدان داد. آلکینو تنها سه بار به عنوان سرمربی در بازی های المپیک شرکت کرد و مدال طلا و برنز را با روسیه کسب کرد. چهارمین حضور او در المپیک با تیم ملی ایران می تواند برای هر دو تیم اتفاق خوبی باشد. او در دوران مربیگری خود آنقدر عناوین کسب کرده است که هیچ راهی برای انتقاد از او وجود ندارد. درخشش آلکنو در تمرینات والیبال با فیزیك عالی او همراه بود و نام مستعار “تانك روسی” را برای او به ارمغان آورد. تانکی که به نظر می رسید بتواند والیبال ایران را باز کند و این تیم را برای اولین بار به سکوی المپیک برد ، اما این تانک عجیب روسی با ورود به ایران به یک “ترقه” امن تبدیل شد!

او گفت که او ابتدا با تیم ایران به مسابقات لیگ ملی والیبال رفت تا به ترکیب اصلی المپیک برسد. البته تانک روسی دارای تجربه کافی بود تا مطمئن شود در برخورد با “کواک” اشتباه نکرده است! ولادیمیر وقتی در یک کنفرانس مطبوعاتی در ایران شرکت کرد ، گفت که تنها “دروغگوها” وعده دهند med مدال هستند و او نمی خواهد شارلاتان باشد. آلسینو شارلاتان نبود ، اما در مسابقات والیبال لیگ ملتها نشان داد که حداقل مربی بزرگی نیست. ایران 15 بازی با ولادیمیر راس در شهر ریمینی ایتالیا در چارچوب مسابقات لیگ ملت ها انجام داد که آنها به راحتی با دو سوم مسابقات جنجالی شکست خوردند! 10 شکست در 15 مسابقه آنچه هواداران والیبال در ایران از “تانک روسی” انتظار نداشتند. این رکورد با ثبت هشت شکست متوالی با تیم ملی ایران حتی تلخ تر شد ، که مهمترین آنها شکست در برابر تیم انتهایی لیگ ملت ها بود! با این حال ، کنو در بین 16 تیم جام ملت های والیبال ایران در رده دوازدهم قرار گرفت ، بنابراین کار زیادی انجام نداد. البته در بازگشت به ایران گفت که در جام ملت ها به دنبال یک گل دیگر است و سوالات مربوط به این مسابقات را در ذهن خود مطرح کرد.

سوالاتی که آلکنو در مورد آنها صحبت کرد در مورد شناخت تیم اصلی المپیک بود. از طرفی وی امیدوار بود کاستی های تیم ملی برطرف شود. داستان عجیب و جنجالی فرهاد گیمی به این ترتیب در تیم والیبال ایران پدیدار شد. جنجالی که نه تنها تمرکز تیم ملی را بر هم زد ، بلکه باعث ایجاد حواشی در این تیم شد ، اما در نهایت کینو به فرهاد گیمی حمله کرد و گفت که او صد در صد افتخارات من را ندارد و نمی تواند تصمیم بگیرد. برای من. صحبت های الکینو در مورد شناخت تیم اصلی تیم ملی ایران از یک سو و جدول گروهی مناسب برای ایران در المپیک از سوی دیگر ، این امید را ایجاد کرد که والیبال ایران با این تانک روسی واقعاً می تواند شگفتی ایجاد کند و در المپیک. تریبون رفتن در المپیک ، به استثنای بازی با لهستان ، مشخص شد که آلکنو در نتیجه گیری برای ایران به اندازه کارهایی که انجام داده ، خوب نیست. پنج مسابقه و سه شکست به خروج زودهنگام والیبال ایران از توکیو رای مثبت داد ، به طوری که رکورد این “تانک روسی” پس از 20 بازی برای ایران با تنها 13 شکست و هفت پیروزی ، یک “ترک خوردن” بیش نیست.

انتهای پیام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.