شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

جریمه سنگین آمازون در اروپا

۱,۲۱۹ بازديد

جریمه سنگین آمازون در اروپا https://kordavar.ir/جریمه-سنگین-آمازون-در-اروپا/ کردوار نیوز Thu, 05 Aug 2021 02:37:47 0000 اخبار فرهنگی https://kordavar.ir/جریمه-سنگین-آمازون-در-اروپا/

اتحادیه اروپا (EU) مقامات آمازون را به دلیل سوء استفاده از اطلاعات شهروندان آمازون 888 میلیون دلار جریمه کرده است. آمازون متهم است که از داده های مشتریان برای تبلیغ محصولات خود با استفاده از دستگاه های تبلیغاتی و سایر وسایل استفاده می کند. این سنگین ترین مجازاتی است که اتحادیه اروپا در سال های …

منبع: سایت کردوار نیوز
جریمه سنگین آمازون در اروپا

اتحادیه اروپا (EU) مقامات آمازون را به دلیل سوء استفاده از اطلاعات شهروندان آمازون 888 میلیون دلار جریمه کرده است. آمازون متهم است که از داده های مشتریان برای تبلیغ محصولات خود با استفاده از دستگاه های تبلیغاتی و سایر وسایل استفاده می کند.

این سنگین ترین مجازاتی است که اتحادیه اروپا در سال های اخیر بر آمازون اعمال کرده است. مقامات آمازون هنوز در مورد موافقت مقامات اروپایی با این جریمه اظهار نظری نکرده اند. اروپایی ها می گویند آمازون قوانین شهروندی در این قاره را نادیده گرفته است.

دفتر مرکزی کمیسیون ملی حفاظت از اطلاعات و حریم خصوصی شهروندان (CNPD) در لوکزامبورگ است و آمازون را جریمه کرده است. در گذشته ، برخی از کشورهای اروپایی ، مانند فرانسه ، آمازون را به دلیل استفاده غیرقانونی از داده های شهروندان جریمه کرده بودند.

مقررات عمومی حفاظت از داده های اتحادیه اروپا از شرکت ها می خواهد تا قبل از استفاده از اطلاعات شخصی خود رضایت کاربران را جلب کنند. در غیر این صورت جریمه خواهند شد. طبق مقررات عمومی حفاظت از داده های اتحادیه اروپا ، همه شرکت ها قبل از استفاده از اطلاعات شخصی خود باید از افراد مجوز بگیرند و به دلیل نقض این قوانین جریمه خواهند شد.

در سال های اخیر ، رسوایی ها و افشاگری ها در مورد سوء استفاده از اطلاعات شخصی کاربران و مشتریان توسط شرکت های بزرگ فناوری دیجیتال ، نظارت را تشدید کرده است و اتحادیه اروپا قوانین سختی را برای ردیابی فعالیت های شرکت هایی مانند آمازون ، فیس بوک ، گوگل و مایکروسافت وضع کرده است. . .

نظارت بر حریم خصوصی فرانسه در ماه دسامبر گوگل را به دلیل نقض قوانین تبلیغات آنلاین 100 میلیون یورو جریمه کرد.

..

منبع: سایت کردوار نیوز
جریمه سنگین آمازون در اروپا

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.