واکسیناسیون فرهنگیان استان همدان در حال اجرا است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

۱,۲۱۷ بازديد

واکسیناسیون فرهنگیان استان همدان در حال اجرا است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان https://kordavar.ir/واکسیناسیون-فرهنگیان-استان-همدان-در-ح/ کردوار نیوز Wed, 04 Aug 2021 13:06:06 0000 اخبار همه جانبه https://kordavar.ir/واکسیناسیون-فرهنگیان-استان-همدان-در-ح/

عبدالله جعفری در حال گفتگو است گفتن آنلاین به خبرنگار گفت: همزمان با مراحل واکسیناسیون فرهنگیان استان همدان با همکاری دانشگاه های علوم پزشکی. فرزند پسر سینا و سید جمال الدین اسدآبادی ، مراکز بهداشتی و ادارات آموزش و پرورش شهرها ، ولسوالی ها و مناطق استان عید قربان را از سعید قدیر آغاز کردند. …

منبع: سایت کردوار نیوز
واکسیناسیون فرهنگیان استان همدان در حال اجرا است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

عبدالله جعفری در حال گفتگو است گفتن آنلاین به خبرنگار گفت: همزمان با مراحل واکسیناسیون فرهنگیان استان همدان با همکاری دانشگاه های علوم پزشکی. فرزند پسر سینا و سید جمال الدین اسدآبادی ، مراکز بهداشتی و ادارات آموزش و پرورش شهرها ، ولسوالی ها و مناطق استان عید قربان را از سعید قدیر آغاز کردند.

جهت تسریع فرایند واکسیناسیون در همدان ، نهاوند ، ملایر ، تویسرکان ، اسدآباد ، بهار ، کبودراهنگ و رزن وی افزود: یک پایگاه داده مشترک ایجاد شد ، اساسا معلمان افتخاری توسط وزارت آموزش و پرورش دعوت می شوند تا واکسن را دریافت کرده و لیستی را به این پایگاه های داده ارسال کنند.

جعفری ادامه داد: با توجه به تعداد زیاد شرکای فرهنگی در مراکز استان ها ، برنامه ریزی شده است تا شرکای فرهنگی در همدان و سایر شهرها و مناطق محل زندگی خود به منظور رعایت استانداردهای بهداشتی و کاهش حمل و نقل بین شهری غیر ضروری واکسینه شوند.

همدان ، معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر بهداشت با بیان اینکه نیازی به ایجاد مراکز جدید در شهرهای زیر 20 هزار نفر جمعیت و مناطق کم جمعیت نیست ، افزود: فرهنگیان ساکن در این مناطق اساسا برنامه در مراکز واکسیناسیون در حال خدمت است.

جعفری افزود: چارچوب بررسی شده توسط وزارت بهداشت برای ایجاد پایگاه جامع واکسیناسیون مورد بررسی قرار گرفته و کمیته های مشترکی بین ادارات آموزش و پرورش استان و مراکز بهداشتی ایجاد شده است.

منبع: سایت کردوار نیوز
واکسیناسیون فرهنگیان استان همدان در حال اجرا است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.