رصد توزیع کالاها با راه اندازی سامانه هوشمند پست کشور

۱,۲۳۲ بازديد

رصد توزیع کالاها با راه اندازی سامانه هوشمند پست کشور https://dibarooz.ir/رصد-توزیع-کالاها-با-راه-اندازی-سامانه-ه/ Tue, 14 Sep 2021 12:25:37 0000 اقتصادی https://dibarooz.ir/رصد-توزیع-کالاها-با-راه-اندازی-سامانه-ه/ مدیرعامل شرکت پست ملی با اشاره به اجرای نظارت هوشمند بر توزیع کالا برای کالاهای پتروشیمی گفت: از هفته آینده نظارت هوشمند بر کالا به عنوان روش آزمایشی در یکی از پتروشیمی ها اجرا شده و به شامل سایر پتروشیمی ها و سایر کالاها باشد. رمضانعلی سبحانفر در مصاحبه با خبرگزاری دانشجویان ایران گفت: یکی …

مدیرعامل شرکت پست ملی با اشاره به اجرای نظارت هوشمند بر توزیع کالا برای کالاهای پتروشیمی گفت: از هفته آینده نظارت هوشمند بر کالا به عنوان روش آزمایشی در یکی از پتروشیمی ها اجرا شده و به شامل سایر پتروشیمی ها و سایر کالاها باشد.

رمضانعلی سبحانفر در مصاحبه با خبرگزاری دانشجویان ایران گفت: یکی از مهمترین موضوعات در ایالت ، تنظیم بازار ، توزیع عادلانه کالا و جلوگیری از قاچاق و دلالی است. پیشنهاد کنید که در این بخش می توانیم به سیستم کمک کنیم توزیع کالا و کنترل کالا در کشور برای همه دستگاه ها.

وی ادامه داد: از خرداد ماه ، موضوع کنترل هوشمند کالا را به عنوان پیشگام در زمینه توزیع طیور پیاده کردیم و بخشهایی که با مشکل روبرو بودند مشخص شد. در کنار سیستم جامع تجارت الکترونیک متعلق به وزارت صمت ، یک سیستم کنترل محصول هوشمند وجود دارد که یک فناوری پیشرفته در شرکت ملی پست است که کالاها را از مبدا و مقصد کالا و مسیر کالا تولید یا وارد می کند. به در انبارها و فروشگاه های خرده فروشی ، حجم و کنترل ظرفیت بار ، زمان و مکان انتقال و تهیه رسیدهای الکترونیکی.

مدیرعامل شرکت پست ملی تصریح کرد: طی جلساتی که با وزارت صمت و مقامات مربوطه داشتیم ، این بحث به زودی به عنوان یک روش آزمایشی در یک پتروشیمی اجرا می شود و به سایر پتروشیمی ها و سایر کالاها از طریق آن گسترش می یابد. می تواند کالاها را زیر نظر گرفته و دستگاه های مربوطه را به آنها عرضه کند. برای این منظور تصمیم گرفته شد که یکی از پتروشیمی ها از هفته آینده به عنوان مرحله آزمایشی وارد مرحله اجرایی شود و ما شاهد سازوکار اجرایی هستیم تا این روند در ماه های آینده به پتروشیمی ها و سایر کالاها نیز کشیده شود.

به گزارش دیباروز ، شرکت ملی پست با استفاده از امکانات و قابلیتهای ردیابی و خروج الکترونیکی خود و استفاده از تجهیزات حمل و نقل و نیروی انسانی ، نظارت آنلاین کالا را در شبکه توزیع خود ارائه کرده است. بنابراین ، مقرر شد نظارت و توزیع هوشمند طرح پتروشیمی با همکاری پست و وزارت صمت به منظور افزایش دقت نظارت و کاهش هزینه ها و بی نظمی های احتمالی به صورت آزمایشی اجرا شود.

استفاده از سیستم “نظارت بر توزیع هوشمند” ارائه شده توسط شرکت ملی پست ، علاوه بر افزایش دقت نظارت بر شبکه توزیع ، هزینه های نظارت را کاهش می دهد. مقرر شد که این طرح به صورت آزمایشی و پس از حل مشکلات احتمالی ، در سراسر کشور در سراسر کشور اجرا شود. اجرای این طرح به همراه سایر برنامه ها و روشهای نظارتی ، نظارت را تسهیل کرده و تخلفات احتمالی در سیستم توزیع را کاهش می دهد.

انتهای پیام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.