دل‌نوشته احمدرضا درویش برای درگذشت ابوالفضل شاه‌کرم، بازیگر «دوئل»

۱,۲۲۷ بازديد

دل‌نوشته احمدرضا درویش برای درگذشت ابوالفضل شاه‌کرم، بازیگر «دوئل» https://kordavar.ir/دل‌نوشته-احمدرضا-درویش-برای-درگذشت-اب/ کردوار نیوز Wed, 23 Jun 2021 17:02:14 0000 اخبار فرهنگی https://kordavar.ir/دل‌نوشته-احمدرضا-درویش-برای-درگذشت-اب/

درویش نوشت: “بیش از چهار دهه از اولین ملاقات او گذشته است. هجده ساله بودم که اولین بار او را در نمایش” مینا “به کارگردانی بهزاد فراهانی در تئاتر شهر دیدم. او عاشق ترانه دشتستانی شد.بیست سال بعد ، سرانجام انتظار به پایان رسید و در “دوئل” در اعماق چشمان او مهربانی ، عشق و …

منبع: سایت کردوار نیوز
دل‌نوشته احمدرضا درویش برای درگذشت ابوالفضل شاه‌کرم، بازیگر «دوئل»

درویش نوشت:

“بیش از چهار دهه از اولین ملاقات او گذشته است. هجده ساله بودم که اولین بار او را در نمایش” مینا “به کارگردانی بهزاد فراهانی در تئاتر شهر دیدم. او عاشق ترانه دشتستانی شد.
بیست سال بعد ، سرانجام انتظار به پایان رسید و در “دوئل” در اعماق چشمان او مهربانی ، عشق و مهربانی دیدم. او جلوی دوربین و پشت دوربین “منصور” شد. (نامی طولانی در میان مردان ناشناخته کانال منتهی به جزیره بایرن در کربلای 5) »

ابوالفضل شاهکرم در سال 1334 متولد شد و در تاریخ 30 خرداد 1389 به دلیل مشکلات کلیوی در بیمارستان درگذشت. وی در بیش از 50 نمایشنامه و چندین فیلم و سریال بازی کرده است.

“کوچ” ، “غربت” ، “چشم در چشم” ، “کریسمس” ، “حلبی آباد در شب” و “مارمولک” ، “خرس” ، “دولو” ، “مهمان داریم” مجموعه های تلویزیونی “امام علی” ، “قرمز” «سرزمین» و «سرآشپز» بخشی از کارنامه هنری این بازیگر است.

۵۷۵۷

منبع: سایت کردوار نیوز
دل‌نوشته احمدرضا درویش برای درگذشت ابوالفضل شاه‌کرم، بازیگر «دوئل»

سال ۲۰۲۱ شروع یک دهه‌ی جدید است. در دو دهه‌ی اول قرن بیست و یکم، سینما به جز در روزگار کرونا، هم به لحاظ کیفی و هم از نظر فروش روزهای خوبی را تجربه کرد. گرچه در حال حاضر سینماها روزگار خوبی ندارند، اما تماشای فیلمی که معرفی میکنیم می تواند کمی ما را از فکر کردن به این موضوع دور کند. از بهترین فیلم های سالهای اخیر است.

آخرین دوئل (The Last Duel)

  • کارگردان: Ridley Scott
  • بازیگران: Matt Damon, Ben Affleck, Adam Driver, Jodie Comer
  • تاریخ اکران: ۸ ژانویه ۲۰۲۱ (۱۹ دی ۱۳۹۹(
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.