۷ باور غلط و کُشنده درباره کرونا

۱,۲۵۷ بازديد

۷ باور غلط و کُشنده درباره کرونا https://moonnews.ir/۷-باور-غلط-و-کُشنده-درباره-کرونا/ ماه نیوز Thu, 15 Apr 2021 05:42:50 0000 عمومی https://moonnews.ir/۷-باور-غلط-و-کُشنده-درباره-کرونا/ براساس پایگاه داده ماه نیوز ، در روزهای تاج ، انتشار برخی شایعات و باورهای غلط در بین مردم خطر ابتلا به تاج را افزایش می دهد. با توجه به میزان بالای شیوع و انتقال این ویروس ، رعایت نکات بهداشتی تا پایان اپیدمی بسیار مهم است. در این مقاله ، برخی از این باورهای …

براساس پایگاه داده ماه نیوز ،

در روزهای تاج ، انتشار برخی شایعات و باورهای غلط در بین مردم خطر ابتلا به تاج را افزایش می دهد.

با توجه به میزان بالای شیوع و انتقال این ویروس ، رعایت نکات بهداشتی تا پایان اپیدمی بسیار مهم است.

در این مقاله ، برخی از این باورهای غلط را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

کرونا گرفتم ، در خانه می مانم و آرام می شوم! زمان در درمان بیماری های قلبی بسیار مهم است. هرچه دیرتر به پزشک مراجعه کنید ، سخت تر می شود. از خوددرمانی و کمک گرفتن از غیر پزشکان خودداری کنید.

کرونا گرفتم ، حالم خوب است ، دیگر نیازی به ماسک ندارم! پس از بهبودی کامل ، افراد می توانند دوباره به ویروس آلوده شوند ، بنابراین در هر شرایطی باید ماسک بزنیم.

اگر واکسن م effectiveثر است ، چرا در ایالات متحده و انگلستان میزان مرگ و میر اینقدر زیاد است؟ اپیدمی تا زمان واکسیناسیون بیش از 0٪ از جمعیت ادامه دارد. به دلیل واکسیناسیون با گذشت زمان ، هنوز تعداد زیادی واکسن تزریق نشده است.

من هیچ علامتی ندارم ، بنابراین ناقل نیستم! پنجاه درصد از افراد مبتلا به بیماری ویروس کرونا قلب دارای ناقلین بدون علامت هستند. این بیماری تا حدودی نامشخص است. وقتی افراد علائمی نداشته باشند ، ویروس در بدن تکثیر می شود.

نیازی به قرار دادن ماسک در هوای آزاد نیست! اگر فردی کمتر از 2 متر از مردم فاصله دارد ، باید ماسک بزنید.

کرونا فقط افراد با پیری یا بیماری زمینه ای را می کشد! میزان ویروسی که وارد بدن می شود یا شرایط ژنتیکی که بر مرگ فرد تأثیر می گذارد ، حتی یک فرد سالم و جوان به دلیل بیماری عروق ویروس کرونا قلب از دنیا رفته است.

از آنجا که ماسک دارم ، می توانم به هر کجا بروم! ماسک ، فاصله دو متر ، تهویه مناسب ، هر سه باید با هم دیده شوند. در غیر این صورت ماسک به تنهایی کار نمی کند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.