روایت تایمز از جنگجویان انگلیسی که برای طالبان می‌جنگند

۱,۱۴۸ بازديد

روایت تایمز از جنگجویان انگلیسی که برای طالبان می‌جنگند https://moonnews.ir/روایت-تایمز-از-جنگجویان-انگلیسی-که-برا/ ماه نیوز Wed, 08 Sep 2021 12:29:07 0000 بین المللی https://moonnews.ir/روایت-تایمز-از-جنگجویان-انگلیسی-که-برا/ به گفته منابع نظامی انگلیس ، تصور می شود که سربازان افغان که توسط انگلیسی ها و آمریکایی ها آموزش دیده اند اکنون با طالبان می جنگند. مقامات انگلیسی تصاویر منتشر شده از سوی طالبان در روزهای اخیر ، از جمله نبردهای اخیر برای کنترل پنجشیر را مرور کرده و به این نتیجه رسیده اند …

به گفته منابع نظامی انگلیس ، تصور می شود که سربازان افغان که توسط انگلیسی ها و آمریکایی ها آموزش دیده اند اکنون با طالبان می جنگند.

مقامات انگلیسی تصاویر منتشر شده از سوی طالبان در روزهای اخیر ، از جمله نبردهای اخیر برای کنترل پنجشیر را مرور کرده و به این نتیجه رسیده اند که جنگجویان طالبان تکنیک هایی را آموزش می دهند که توسط اعضای ناتو ، و شاید توسط افرادی که توسط غرب آموزش دیده اند ، نشان می دهند. یا کسانی که توسط غرب آموزش دیده اند به آنها آموزش نظامی داده اند.

یک منبع نظامی انگلیسی گفت که داشتن انگشت مخصوص روی ماشه نشان می دهد که آنها در غرب آموزش دیده اند.

23311

آموزش ضمایر انگلیسی به همراه مثال و کاربرد آن ها در جملات

یکی از مباحث کاربردی در زبان گرامر زبان انگلیسی که اتفاقا یادگیری آن اصلا سخت نیست ، آموزش ضمایر انگلیسی است. اگر ضمایر نبودند ، چه در فارسی و چه در انگلیسی ، احتمالا الان شما داشتید یک مقاله با طول 10 برابر را میخواندید. چرا که کاربرد ضمایر جایگذینی اسامی توسط انواع ضمیر ها است که باعث جلوگیری از تکرار میشود. پس اگر میخواهید کوتاه و مفید صحبت کنید حتما باید استفاده صحیح از ضمایر را بدانید.

انواع ضمایر در انگلیسی

مثل بقیه مباحث گرامری این مقوله نیز دارای چندین وجه و تبصره و نوع است. بگذارید یک به یک درباره آن ها توضیح بدهیم و مثال هایی بیاوریم.

ضمایر ملکی (Possessive Pronouns) در انگلیسی

ضمایر ملکی یا Possessive Pronouns ها برای نشان دادن مالکیت یک چیز به فرد هستند. کاربرد آن ها برای جایگذین کردن آن ها با اسم آن شی که مالکیت گرفته است ، میباشد. شش ضمیر ملکی در انگلیسی تعریف میشود که عبارت اند از:

  • Mine : "مال خودم"
  • Yours : "مال خودت"
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.