کارمزد پایین مهمترین مشکل جایگاه داران CNG در کشور

۱,۶۲۲ بازديد

کارمزد پایین مهمترین مشکل جایگاه داران CNG در کشور https://moonnews.ir/کارمزد-پایین-مهمترین-مشکل-جایگاه-دارا/ ماه نیوز Sat, 16 Jan 2021 18:39:16 0000 عمومی https://moonnews.ir/کارمزد-پایین-مهمترین-مشکل-جایگاه-دارا/ براساس پایگاه داده ماه نیوز ، در حال حاضر بیش از 2490 ایستگاه CNG در کشور وجود دارد. محسن رهروان در مصاحبه با شبکه 18:30 گفت: “کم هزینه برای جایگاه های سوخت طبیعی مهمترین مشکل ایستگاه های CNG در کشور است.” دبیر اتحادیه CNG با بیان اینکه مصرف روزانه این سوخت در کشور حدود 23 …

براساس پایگاه داده ماه نیوز ،

در حال حاضر بیش از 2490 ایستگاه CNG در کشور وجود دارد. محسن رهروان در مصاحبه با شبکه 18:30 گفت: “کم هزینه برای جایگاه های سوخت طبیعی مهمترین مشکل ایستگاه های CNG در کشور است.”

دبیر اتحادیه CNG با بیان اینکه مصرف روزانه این سوخت در کشور حدود 23 میلیون متر مکعب است ، افزود: آسیب دیده است

راه به رائو گفت: روند ثبت سفارش در وزارت صمت نیز به لیست عمده مشکلات دارندگان ایستگاه اضافه شده است.

دبیر اتحادیه CNG در قسمت دوم سخنان خود گفت: با توجه به افزایش بسیار زیاد هزینه دارندگان جایگاه ها در سال های اخیر ، سازمان برنامه و بودجه از ابتدای سال 1998 قیمت بنزین را ثابت نگه داشته است که این ظلم به جایگاه داران است. وزارت صمت همکاری مناسبی برای ثبت سفارش دستگاه ها ندارد.

وی افزود: میزان کارشناسی پرداختی توسط سازمان دفاع نزدیک به تقاضای ذینفعان بود اما سازمان برنامه و بودجه آن را کاهش داده است.
مصرف کنندگان این سوخت همچنین با مشکلاتی از جمله کاهش ایمنی و کاهش عرضه و صف مواجه هستند. ” CNG سوختی است که حمل و نقل عمومی و بخش کم درآمد جامعه از آن استفاده می کنند. ما تقاضا داریم که میزان حق الزحمه نباید از حداقل سطح تخصص سازمان پشتیبانی باشد تا باعث ایجاد مزاحمت برای مراجعه کنندگان و در نتیجه آن نشود.

محسن جوهری ، رئیس هیئت مدیره اتحادیه صنعتی موه نیز کم بودن هزینه های ایستگاه های CNG را دلیل عدم تمایل سرمایه گذاران بخش خصوصی برای مشارکت در این بخش دانست و گفت که تنها 4٪ از پمپ بنزین های طبیعی با سرمایه خصوصی ساخته شده اند.

مهدی رجبی ، رئیس بخش بررسی قیمت خدمات سازمان پشتیبانی ، همچنین در مورد پیشنهاد کارشناسی گروه کاری برای تعیین کمیسیون به دولت توضیحاتی داد و گفت: درخواست ایستگاه های CNG بسیار بیشتر از کمیسیون پیشنهادی کارگروه است ، اما دولت آن را تأیید کرد. نمی دهد. “

وی افزود: با توجه به قیمت ثابت فروش گاز به مردم ، احتمالاً میزان پورسانت افزایش چشمگیری نخواهد داشت.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.