یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

بررسی لیگ برتر تکواندو

۱,۶۴۰ بازديد

بررسی لیگ برتر تکواندو https://kordavar.ir/بررسی-لیگ-برتر-تکواندو/ کردوار نیوز Sat, 16 Jan 2021 03:14:15 0000 اخبار همه جانبه https://kordavar.ir/بررسی-لیگ-برتر-تکواندو/

با توجه به پایگاه داده کردوار نیوز ، فرهادیان ، رئیس سازمان تیم های ملی تکواندو با بیان اینکه مرحله نیمه نهایی و فینال لیگ در ماه مارس برگزار می شود ، گفت: مسابقات لیگ می تواند به میزان آموزش اعضای تیم ملی کمک زیادی کند. رئیس سازمان تیم های ملی تکواندو گفت: در حالی …

منبع: سایت کردوار نیوز
بررسی لیگ برتر تکواندو

با توجه به پایگاه داده کردوار نیوز ،

فرهادیان ، رئیس سازمان تیم های ملی تکواندو با بیان اینکه مرحله نیمه نهایی و فینال لیگ در ماه مارس برگزار می شود ، گفت: مسابقات لیگ می تواند به میزان آموزش اعضای تیم ملی کمک زیادی کند.

رئیس سازمان تیم های ملی تکواندو گفت: در حالی که لیگ تنها ملاک انتخاب اعضای تیم ملی نیست ، اما از نظر کرونا ، نظر من کاملاً با کادر فنی و سرمربی تیم ملی سازگار است.

فرهادیان با اشاره به اینکه ارزیابی میزان تمرینات و عملکرد فنی بازیکنان به عهده کادر فنی تیم است خاطرنشان کرد: فردا اردوی تیم ملی مردان رصد می شود و هفته آینده اردوی تیم ملی بانوان برگزار می شود و در نهایت 8 مرد و 8 ورزشکار زن انتخاب می شوند. .

حمیدرضا حصارکی ، کارشناس ورزش های رزمی در مورد تمرین و هماهنگی و آمادگی جسمانی اعضای تیم ملی گفت: برای ادامه اردوها باید موارد فنی و فنی در دستور کار قرار گیرد.

محسن تمسید ، رئیس لیگ فدراسیون تکواندو ، گفت که این لیگ مطابق با تمام پروتکل ها سازماندهی شده است.

هادی ساعی در مصاحبه تلفنی با این برنامه در مورد اتفاقات خارج از مسابقه گفت: “علت این حادثه مربوط به امروز و دیروز نیست و منشأ قدیمی دارد و دوستان تمام واقعیت را نگفتند. من هفته گذشته ساعت 8 صبح در سالن بودم. هیچ کس به من سلام نکرد و من انتظار نداشتم که کسی سلام کند ، من بارها به آنها گفتم که 2 سال به آقای بابا سلام نکنید ، آنها در رسانه ها نوشتند که من به دروغ اعتراض کردم ، چرا سلام نکردید ، اصلا اینطور نبود.

منبع: سایت کردوار نیوز
بررسی لیگ برتر تکواندو

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.