کشف کلاهبرداری اینترنتی ۱۰ میلیاردی در لرستان

۱,۲۵۳ بازديد

کشف کلاهبرداری اینترنتی ۱۰ میلیاردی در لرستان https://myirannews.ir/استانی/کشف-کلاهبرداری-اینترنتی-۱۰-میلیاردی-د/ https://myirannews.ir/استانی/کشف-کلاهبرداری-اینترنتی-۱۰-میلیاردی-د/#respond اخبار ایران من Mon, 15 Feb 2021 13:52:52 0000 اخبار استانی اخبار ایران من / لرستان فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری دو سارق و کشف 10 میلیارد سبد در اینترنت در شهرستان دورود خبر داد. سردار حاجی محمد مهدیان نسب امروز ، 27 بهمن ماه ، پس از گزارش یک شهروند به پلیس و اعلام کرد که در هنگام انفجار شیپور برنج و پول خریداری کرده …

اخبار ایران من / لرستان فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری دو سارق و کشف 10 میلیارد سبد در اینترنت در شهرستان دورود خبر داد.

سردار حاجی محمد مهدیان نسب امروز ، 27 بهمن ماه ، پس از گزارش یک شهروند به پلیس و اعلام کرد که در هنگام انفجار شیپور برنج و پول خریداری کرده است ، که به نظر وی کلاهبرداری است و موضوع در بازداشت پلیس است. FATA در شهر دورود بود.

وی افزود: در تحقیقات انجام شده مشخص شد افرادی که در شهرهای زیر آن زندگی می کنند از سیم کارت شهروندان برای قرار دادن تبلیغات روی دیوار و استفاده از شیپور استفاده می کنند و وقتی مردم به آنها اعتماد می کنند آنها را سرقت می کنند.

کمیسر پلیس منطقه گفت: مأموران دو مجرم سایبری را در شهرستان دورود شناسایی و دستگیر کردند که اطلاعات آنها را جلب کرده است.

پلیس با بیان اینکه مبارزان به جرم خود اعتراف کرده و 10 میلیارد کلاهبرداری آنلاین از آنها اخذ شده است ، گفت: 16 کارتن تلفن ، سایر تلفن های هوشمند ، 4 درایو ، سیم کارت و اسناد هویتی برای مخفی نگه داشتن قضات. کارت بانکی ، 3 سکه بهار آزادی و خودرو پیدا شده است.

مهدیان نسب در توصیف برخورد پلیس با کلاهبرداری و بی قانونی به مردم توصیه کرد هشدارهای پلیس را جدی بگیرند و مراقب کسانی باشند که سود می برند و از آنها سو take استفاده می کنند و در مقابل با پلیس همکاری کنند. چنین افرادی

انتهای پیام

https://myirannews.ir/استانی/کشف-کلاهبرداری-اینترنتی-۱۰-میلیاردی-د/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.