هدف از پخش زنده فوتبال های جوانان و نوجوانان چیست؟

۱,۲۴۳ بازديد

هدف از پخش زنده فوتبال های جوانان و نوجوانان چیست؟ https://myirannews.ir/فرهنگی/هدف-از-پخش-زنده-فوتبال-های-جوانان-و-نوجو/ https://myirannews.ir/فرهنگی/هدف-از-پخش-زنده-فوتبال-های-جوانان-و-نوجو/#respond اخبار ایران من Tue, 09 Mar 2021 04:06:27 0000 فرهنگی “تاپ کاپ” عنوان برنامه ای در شبکه امید است که بیش از یک سال است مسابقات مهمی را در این ورزش بین جوانان و جوانان پخش می کند. محمودرضا منتظری ، خالق “جام برتر” ، درباره این برنامه که مسابقات جوانان و نوجوانان را تحت تأثیر قرار می دهد ، به اخبار ایران من توضیح …

“تاپ کاپ” عنوان برنامه ای در شبکه امید است که بیش از یک سال است مسابقات مهمی را در این ورزش بین جوانان و جوانان پخش می کند.

محمودرضا منتظری ، خالق “جام برتر” ، درباره این برنامه که مسابقات جوانان و نوجوانان را تحت تأثیر قرار می دهد ، به اخبار ایران من توضیح داد: “مسابقات بزرگسالان در برنامه” لیگ برتر “قرار دارد ، اما رقابت در” جام برتر “است لیگ در استان تهران و شهرها را شامل نمی شود. قدرت مالی تیم های شروع بسیار ضعیف تر از بزرگان است و آنها نیاز به حمایت زیادی دارند. به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم لیگ بزرگ را از شبکه امید تماشا کنیم همه آنها خوشحال هستند و بازی را انجام می دهند. کودکان باید دیده شوند.

وی همچنین به تفاوت لیگ بزرگسالان با لیگ های بزرگ اشاره کرد: “در لیگ بزرگسالان ، زیرا آنها به بازی حرفه ای نگاه می کنند ، برد و باخت بسیار مهم است ، اما در لیگ های بزرگ ، شکل ناب جوانان ، کلید اصلی موفقیت “این.

این تولید کننده با توضیح اینکه کودکان دارای ورزش های سطح بالایی هستند و همه برنامه نویسان با این امر موافق هستند ، گروه های سنی لیگ و نحوه حضور بازیکنان در گروه ها را توضیح داد: 13 تا 15 سال ، 15 تا 17 سال ، 17 سال. تا 19 سال و امید 19 تا 21 ساله در باشگاه های مختلف تهران رقابت می کند. اتحادیه فوتبال منطقه تهران سالانه حدود 5-6 هزار بازی انجام می دهد. ما در تلاش هستیم تا بازی را در لیگ برتر پوشش دهیم. ما تیم های بسیار خوبی داریم. به جز پرسپولیس و استقلال ، کیا گروهی است که با نهایت دقت و حساب کار می کند. این گروه همچنین کودکان را به مسابقات بیرونی می برد. این گروه متعلق به مهدوی کیا است. این گروهی نیست که به طور سیستماتیک و مالی فعالیت کند. همه بازیکنان فوتبال فرزندان واجد شرایط هستند. از روستاهای کردستان گرفته تا روستاهای سیستان و بلوچستان یک گروه هستند. آنها به آنجا می روند ، با خانواده های کودکان صحبت می کنند ، هزینه های لازم را پرداخت می کنند و بچه ها را به باشگاه خود می آورند و بزرگ می کنند ، اما حقیقت این است که وقتی بزرگ می شوند ، منافع اقتصادی به همراه می آورند و باعث افتخار کشور می شوند.

به گفته سازندگان “جام برتر” در کشورمان ، همه نگران تیم بزرگسالان هستند و هزینه در ورزشگاه های روستایی بسیار کم است.

وی ادامه می دهد: “هدف پرورش جوانان در معرض خطر است. به عنوان مثال ، اگر آنها در یک بازی آسیب ببینند ، دیگر نمی توانند بازی کنند ، به همین دلیل تیم ها آماده نیستند روی یک کودک 5 تا 6 ساله تا 18 ساله سرمایه گذاری کنند ، زیرا آنها نگران هستند که پای کودک گرفته و برداشته شود. او دوست دارد بازیکنان دیگری را بخرد. باشگاه های لیگ برتر سخت کار می کنند زیرا آنها از نظر مالی نیز مشکل دارند. آنها سخت کار می کنند و فکر می کنم تغییرات زیادی کرده و رشد کرده اند.

منتظری در پاسخ به سوال اخبار ایران من به عنوان مجری برنامه و روزنامه نگار جوان در برنامه “جام برتر” انتخاب شده برای همان سن؟ و او گفت ، بله ؛ من هستم. علاوه بر کودکانی که در حال حاضر بازی می کنند ، از بازیگران نیز دعوت کردیم. شبکه 3 همچنین چندین بار میزبان مسابقه “آقای گزارشگر” بود و ما تصمیم گرفتیم از افرادی که در این مسابقات پیشرفت کرده اند استفاده کنیم. خبرنگاران ما اکنون “آقای گزارشگر” انتخاب شده اند. البته ما از تجربیات روزنامه نگاران مسن نیز استفاده می کنیم زیرا برخی از آنها معلم هستند و باید از حق استاد بودن آنها محافظت شود. کودکان اکنون بزرگ شده و 20 یا 30 ساله هستند. آنها بسیار با استعداد هستند و از شبکه های دیگر برای کار دعوت شده اند.

سرانجام ، تهیه کننده تلویزیون گفت: “از ابتدای مارس تا حدود دو ماه پیش ، مسابقه متوقف شد و ما آن را پخش نکردیم ؛ اما اکنون که از سر گرفته شده است ، جو دوباره بازگشته است. ببینید آیا دماسنج است؟ خوب پیش می رود. ما هرگز در مورد تاج گرفتن کسی نشنیده ایم. یکی از مزایای فوتبال این است که این بازی در یک زمین بزرگ و باز انجام می شود و کودکان خیلی نزدیک نیستند

به گزارش اخبار ایران من ، شبکه امید تقریباً سه سال است که در برنامه ای تحت عنوان “جام برتر” لیگ برتر فوتبال تهران را در رده های سنی نونهالان ، جوانان ، جوانان و امید مستند می کند.

این برنامه همچنین سال گذشته مسابقات جوانان ، جوانان و امیدهای تکواندو را برای دستیابی به انواع ورزش ها و همچنین ورزش های زنده آزاد کرد.

انتهای پیام

https://myirannews.ir/فرهنگی/هدف-از-پخش-زنده-فوتبال-های-جوانان-و-نوجو/feed/ 0

روانشناسی نوجوانان: ویژگی های ذهنی شان و نکات کاربردی

نوجوانان در دوران تغییر از کودکی به نوجوانی زندگی می کنند و در این دوران کشف هویتِ شگفت انگیزی مانند یادگیری مهارت ها، و تغییرات شخصیتی دارند. آن ها همچنین با چالش های بزرگی بر سر راه رسیدن به سنین نوجوانی مواجه هستند. نوجوان ها به طور کل با کودکان و جوانان متفاوت هستند. بسیار مهم است که آن ها را بفهمیم و بتوانیم در دوران بزرگ شدن شان به آن ها کمک کنیم.

نوجوانی و دوستی

نوجوانی دوران بزرگی از تغییرات است. همه در زندگی درگیر آن می‌ شویم. بسیار مهم است که نوجوانان به استقلال و هویت خود برسند. هم زمان در دوران نوجوانی مواجه شدن با فشار رشد و مسئولیت پذیری و اعتماد با یکدیگر تداخل پیدا می کنند و از طرفی مشکلات دیگر مثل تکامل جنسی، مصرف دارو های روان گردان و دوستی ها در میان است. روانشناسی نوجوان سعی دارد که نوجوانان را بهتر بفهمد و به تغییر آن ها از دوره کودکی به نوجوانی کمک کند.

آکادمی روانشناسی آمریکا توضیح می دهد که نوجوانی فصلی از رشد سریع در پنج مورد است: عاطفی، ذهنی، جسمی، اجتماعی و اخلاقی. برای این که این رشد به خوبی انجام شود، روانشناسی نوجوان روی مشکلات مربوط به سلامت ذهن برای افراد بین سنین ۱۳ و ۱۹ تمرکز می کند. روانشناسی نوجوان به نوجوانان در دوران رشد و تغییر کمک زیادی می‌ کند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.