شکل‌گیری خوشه‌های کرونای انگلیسی در تهران/بیشترین تمرکز در مناطق مرکزی، جنوبی و بخشی از شرق

۱,۲۵۲ بازديد

شکل‌گیری خوشه‌های کرونای انگلیسی در تهران/بیشترین تمرکز در مناطق مرکزی، جنوبی و بخشی از شرق https://myirannews.ir/مردم-و-اجتماع/شکل‌گیری-خوشه‌های-کرونای-انگلیسی-در/ https://myirannews.ir/مردم-و-اجتماع/شکل‌گیری-خوشه‌های-کرونای-انگلیسی-در/#respond اخبار ایران من Thu, 18 Mar 2021 17:33:35 0000 مردم و اجتماع مدیر اجرایی پزشکی قانونی در پایتخت ، تهران با تأکید بر لزوم جلوگیری از سفر به نوروز ، گفت: تقریباً در تمام مناطق تهران شاهد فساد در مرجان های تاج شکل انگلیس هستیم. بیشتر آنچه تاکنون بدست آمده ، انتقال به مرکز ، جنوب و بخشی از شرق تهران است. به گزارش اخبار ایران من …

مدیر اجرایی پزشکی قانونی در پایتخت ، تهران با تأکید بر لزوم جلوگیری از سفر به نوروز ، گفت: تقریباً در تمام مناطق تهران شاهد فساد در مرجان های تاج شکل انگلیس هستیم. بیشتر آنچه تاکنون بدست آمده ، انتقال به مرکز ، جنوب و بخشی از شرق تهران است.

به گزارش اخبار ایران من ، دکتر. علیرضا زالی گفت: در حال حاضر 2282 بیمار با رگ خونی در تهران بستری شده اند در حالیکه حدود 780 نفر در بیمارستان بستری شده اند. علاوه بر این ، اکثر بیماران کرون که در 24 ساعت گذشته در بیمارستان های دولتی و خصوصی بستری شده اند بیش از 380 نفر است در حالی که 122 بیمار در بیمارستان بستری شده اند.

وی افزود: متأسفانه در 24 ساعت گذشته 16 شهروند تهرانی بر اثر بیماری قلبی فوت کرده اند و 168 بیمار در واحد ما بیمار هستند و همچنین 39 بیمار جدید در 24 ساعت به دلیل بیماری بیمار هستند.

زالی درباره تاج انگلیس در تهران اظهار داشت: متأسفانه تقریباً در تمام مناطق تهران شاهد فساد در تاج به دلیل تاج انگلیس هستیم. بیشتر آنچه تاکنون بدست آمده ، انتقال به مرکز ، جنوب و بخشی از شرق تهران است. طی هفته گذشته ، ویروس به مرکز ، جنوب و شرق تهران گسترش یافته است و مشتریانی را که در بیمارستان ها و مناطق مسکونی مشاهده کردیم آلوده به ویروس جهش یافته هستند آلوده می کند.

وی تاکید کرد: مهمترین مسئله پرهیز از پیاده روی است. به طور خاص ، در حال حاضر شاهد جهش در 29 منطقه کشور هستیم و در تمام مناطق کشور در معرض تعدادی از سویه های ویروس قرار داریم. از آنجا که بیشترین سفرهای نوروزی از تهران به سایر مناطق کشور است ، آنها به تمام نقاط جهان سفر می کنند و در معرض ویروس های جدید قرار می گیرند ، و هنگامی که آنها به تهران بازگشتند ، گروه های مختلف ویروسی در تهران خواهیم داشت و طبیعتاً می توان هفته سوم هفته های سخت داشته باشید. و پنجشنبه ، آوریل.

انتهای پیام

https://myirannews.ir/مردم-و-اجتماع/شکل‌گیری-خوشه‌های-کرونای-انگلیسی-در/feed/ 0

آموزش افعال modal در انگلیسی

یک فعل مدال (modal verb) یا معین نوعی فعل کمکی به حساب می‌آید که برای بیان توانایی، احتمال، اجازه یا الزام به کار برده می‌شود. عبارات کمکی یا (نیمه معین) برای بیان همان چیزها در افعال معین استفاده می‌شوند با این تفاوت که ترکیبی از افعال کمکی و حرف اضافه هستند.

فعلهای معین و نیمه معین در انگلیسی عبارتند از:

  1. Can/could/be able to
  2. May/might
  3. Shall/should
  4. Must/have to
  5. Will/would

ادامه مطلب اینجاست
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.