قیمت فیلتر جامبو و فیلتر دستگاه تصفیه آب

۱,۲۵۵ بازديد

قیمت فیلتر جامبو و فیلتر دستگاه تصفیه آب https://atie-energy.com/قیمت-فیلتر-جامبو-فیلتر-دستگاه-تصفیه-آب/ https://atie-energy.com/قیمت-فیلتر-جامبو-فیلتر-دستگاه-تصفیه-آب/#respond شرکت آتیه انرژی Mon, 21 Sep 2020 15:30:41 0000 اخبار https://atie-energy.com/?p=623

فیلتر دستگاه تصفیه آب و فیلتر جامبو فیلتر میکرونی در دستگاه‌های تصفیه آب صنعتی فیلترها نقش مهمی دارد. در واقع قبل از اینکه آب بوسیله پمپ طبقاتی وارد ممبران شود باید بوسیله سیستم پیش تصفیه زلال‌تر و همچنین املاح درشت آن گرفته شود تا این املاح درشت وارد ممبران نشود که به آن آسیبی نرسد. …

منبع سایت : آتیه انرژی تلاش
قیمت فیلتر جامبو و فیلتر دستگاه تصفیه آب

تولید کننده دستگاه های تصفیه آب آتیه انرژی
تصفیه آب صنعتی ، دستگاه تصفیه آب آتیه انرژی

فیلتر دستگاه تصفیه آب و فیلتر جامبو

فیلتر میکرونی در دستگاه‌های تصفیه آب صنعتی فیلترها نقش مهمی دارد. در واقع قبل از اینکه آب بوسیله پمپ طبقاتی وارد ممبران شود باید بوسیله سیستم پیش تصفیه زلال‌تر و همچنین املاح درشت آن گرفته شود تا این املاح درشت وارد ممبران نشود که به آن آسیبی نرسد.

لذا فیلترهای تصفیه آب شامل فیلترهای دسیکی فیلترهای شنی فیلترهای کربنی و فیلتر جامبو (فیلتر میکرونی) هستند که هرکدام از آنها باعث سبک‌تر کردن و حذف یکسری از املاح آب می‌شوند.

فیلترهای تصفیه آب شامل فیلترهای دسیکی و فیلترهای شنی، فیلترهای کربنی و فلتر جامبوفیلترهای تصفیه آب و تاثیر آنها در سبک‌تر کردن و حذف یکسری از املاح آب

یکی از فیلترهای مهم دستگاه تصفیه آب فیلترهای جامبو (فیلتر میکرونی) یا اسلیم می‌باشد که قابلیت این را دارد که تا ۵ میکرون املاح آب را حذف کند. این فیلترها هم قابل شستشوهم قابل تعویض می‌باشند که اپراتور باید این فیلترها را طبق زمان مشخصی تعویض کند تا این فیلترها بتوانند از ورود املاح اضافی به داخل ممبران جلوگیری کند.

این فیلترها در ابعاد و اندازه‌های مختلفی تولید می‌شود و به بازار عرظه می‌شود. این شرکت پاسخگوی همه مشتریان و مصرف کنندگان این نوع فیلترها می‌باشد.

لازم به ذکر است با توجه به اینکه فیلتر جامبو در پیش تصفیه دستگاه تصفیه آب صنعتی برای کاهش گرفتگی‌ها روی سطح ممبران استفاده می‌شود لذا دارای اهمیت بالایی می‌باشد. پس بهتر است در انتخاب فیلتر جامبو کیفیت را ملاک قرار بدهیم.

بیشتر بخوانید: کاربرد ازن در خشک شویی

فیلتر جامبو، فیلتر دستگاه تصفیه آبآشنایی با انواع مختلف فیلتر جامبو

فیلتر جامبو با دو نوع مختلف وجود دارد:

  • فیلتر جامبو الیافی
  • فیلتر جامبو نخ تابیده
  • این شرکت وارد کننده هوزینگ های جامبو و فیلتر اسلیم نیز می‌باشد که در کلیه صنایعی که با آب کار می‌کنند و نیاز به فیلتراسیون دارد مورد استفاده قرار می‌گیرد که بر اساس دبی‌های مختلف آب هوزینگ فیلتر جامبو با ورودی‌های یک اینچ و دو اینچ عرضه می‌گردد.

    موارد کاربرد هوزینگ فیلتر جامبو

    برای تصفیه آب آشامیدنی در ورودیه ساختمان و محافظت از تجهیزات تاسیساتی می‌شود.

    کاربرد صنعتی هوزینگ فیلتر جامبوموارد کاربرد صنعتی هوزینگ فیلتر جامبو

    موارد کاربرد صنعتی هوزینگ فیلتر جامبو

    اغلب برای نصب در سیستم پیش تصفیه آبهای که شامل املاح فیزیکی بالای ۵ میکرون هستند استفاده می‌شود. که مهم‌ترین کاربرد آن در پیش تصفیه دستگاه تصفیه آب می‌باشد.

    شرایط استفاده از فیلتر جامبوشرایط استفاده از فیلتر جامبو و اهمیت حفظ ممبران در دستگاه تصفیه آب صنعتی

    شرایط استفاده از فیلتر جامبو

    • دمای استفاده از آن باید بین ۳ درجه تا ۵ درجه باشد.
    • نهایت فشار بار ورودی باید کمتر از ۸ بار باشد.
    نحوه استفاده از فیلتر جامبوروش استفاده از فیلتر جامبو جهت افزایش طول عمر دستگاه تصفیه آب

    همزمان با قیمت فیلتر ممبران صنعتی از شرکت آتیه انرژی تلاش. می توانید از مشاوره رایگان این شرکت در زمینه بهره برداری صحیح از دستگاه آب شیرین کن و همچنین رفع عیوب احتمالی و دیگر مسائل و مشکلات دستگاه های تصفیه آب صنعتی بهره مند بشوید. شرکت آتیه انرژی تلاش از سال ۱۳۷۹ در زمینه تولید و نصب سیستم های آب شیرین کن صنعتی در کشور فعالیت می کند.

    لازم به ذکر است در آب‌هایی که کدورت بالایی دارند لازم است که فیلتر میکرونی در بازه زمانی کوتاه‌تر تعویض گردد. زیرا کدورت یکی از عواملی است که با عمر ممبران رابطه مستقیمی دارد و می‌تواند باعث کاهش عمر ممبران شود.

    منبع سایت : آتیه انرژی تلاش
    قیمت فیلتر جامبو و فیلتر دستگاه تصفیه آب

    تولید کننده دستگاه های تصفیه آب آتیه انرژی
    تصفیه آب صنعتی ، دستگاه تصفیه آب آتیه انرژی

    https://atie-energy.com/قیمت-فیلتر-جامبو-فیلتر-دستگاه-تصفیه-آب/feed/ 0

    منبع :آتیه انرژی
    تا كنون نظري ثبت نشده است
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.