آمادگی ناجا برای برگزاری مراسم تنفیذ و تحلیف ریاست جمهوری/ هیچ گونه مشکل امنیتی گزارش نشده است

۱,۲۱۹ بازديد

آمادگی ناجا برای برگزاری مراسم تنفیذ و تحلیف ریاست جمهوری/ هیچ گونه مشکل امنیتی گزارش نشده است https://dibarooz.ir/آمادگی-ناجا-برای-برگزاری-مراسم-تنفیذ-و/ دیباروز Sun, 01 Aug 2021 13:31:03 0000 حوادث https://dibarooz.ir/آمادگی-ناجا-برای-برگزاری-مراسم-تنفیذ-و/ فرمانده نیروی انتظامی از آمادگی ناگا برای برگزاری مراسم تحلیف و افتتاح ریاست جمهوری در 12 و 14 آگوست خبر داد. به گزارش دیباروز ، سردار حسین اشتری در حاشیه دومین نشست سران ، روسا و معاونان ناگا (نشست فصلی ، ویدئو کنفرانس) اظهار داشت: نیروی انتظامی آمادگی کامل را دارد و با استفاده از …

فرمانده نیروی انتظامی از آمادگی ناگا برای برگزاری مراسم تحلیف و افتتاح ریاست جمهوری در 12 و 14 آگوست خبر داد.

به گزارش دیباروز ، سردار حسین اشتری در حاشیه دومین نشست سران ، روسا و معاونان ناگا (نشست فصلی ، ویدئو کنفرانس) اظهار داشت: نیروی انتظامی آمادگی کامل را دارد و با استفاده از تمام توان و حضور کامل با استفاده از تمام قابلیت ها و امکانات برای برگزاری حضور خواهد داشت. آی تی. این مراسم مهم است.

وی ادامه داد: “در این راستا ، تمام هماهنگی های لازم برای برگزاری مراسم تحلیف و تحلیف سیزدهمین نخست وزیر” سید ابراهیم رئیسی انجام شده است.

فرمانده نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: الحمدلله تا کنون هیچ گزارشی از مشکلات امنیتی در این زمینه گزارش نشده است و نیروی انتظامی مانند سالهای گذشته و حضور مثر در همه نقاط آمادگی کامل را دارد مراسم افتتاح و تحلیف سیزدهمین رئیس جمهور را برگزار کنید. ” کار خواهد کرد.

آمادگی موفق برای برقراری نظم و امنیت در ماه محرم

این افسر ارشد پلیس همچنین به مراسم محرم و عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) اشاره کرد و گفت: همه امکانات آماده برگزاری همه جشن های محرم با نظم و امنیت کامل است و این نیرو همکاری لازم را با همه هیئت های مذهبی برای برگزاری جشن های باشکوه محرم انجام دهید.

بر اساس گزارش پلیس ، مراسم معارفه و معارفه سیزدهمین رئیس جمهور دولت “سید ابراهیم رئیسی” در روزهای 12 و 14 آگوست برگزار می شود.

انتهای پیام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.