الگوی ممتاز «چریک اسلامی» کیست؟

۱,۲۴۳ بازديد

الگوی ممتاز «چریک اسلامی» کیست؟ https://myirannews.ir/فرهنگی/الگوی-ممتاز-چریک-اسلامی-کیست؟/ https://myirannews.ir/فرهنگی/الگوی-ممتاز-چریک-اسلامی-کیست؟/#respond اخبار ایران من Tue, 24 Aug 2021 07:16:54 0000 فرهنگی https://myirannews.ir/فرهنگی/الگوی-ممتاز-چریک-اسلامی-کیست؟/ قبل از ورود به عرصه ، جنگ و خشونت ساختگی و جدا از نخبگان مارکسیستی بود. اقدامات او و تجلی پتانسیل فوق العاده او زمینه را برای یک جنگ تروریستی در اندیشه اسلامی فراهم کرد و در این زمان و بعدها بود که افراد زیادی وارد باغ شدند. به گزارش اخبار ایران من ، “سید …

قبل از ورود به عرصه ، جنگ و خشونت ساختگی و جدا از نخبگان مارکسیستی بود. اقدامات او و تجلی پتانسیل فوق العاده او زمینه را برای یک جنگ تروریستی در اندیشه اسلامی فراهم کرد و در این زمان و بعدها بود که افراد زیادی وارد باغ شدند.

به گزارش اخبار ایران من ، “سید علی اندرزگو” در ماه رمضان سال 1318 در تهران متولد شد. فشارهای ناشی از کار با زندگی او را مجبور به ترک تحصیل و شروع به کار کرد ، اما بلافاصله به علوم دینی روی آورد و حقوق و اخلاق را فرا گرفت. در جوانی با شهید نواب صفوی آشنا شد و در مبارزه با ظلم مورد تشویق وی قرار گرفت. وی در شورش 15 خرداد 1342 وارد دربار شاهی شد و توسط سربازان ساواک شکنجه شد.

اندرزگو در زمانی شکل گرفت که ایران با مجموعه ای از حوادث روبرو بود ، از جمله سرکوب شرکت های نفتی ، تغییرات مکرر دولت ، ارتش در تهران ، ترور هژیر و سید حسین امامی و ترور امامی ، اخراج آیت الله. کاشانی. کاشانی و فدائیان اسلام در حال ترور رزم آرا و خلیل طهماسبی و بستن بازار در تهران بودند. اندرزگو ، که از دوران کودکی خود مخفی بود ، با مطالعه دقیق این فضائل همیشه علیه حکومت شاه فعال بود.

پس از قیام 15 خرداد دستگیر شد

وی پس از قیام 15 خرداد دستگیر شد و رضایت شکنجه شدید را نداد و آزاد شد. از آن زمان ، او به “هیئت مalitionتلفه اسلامی” پیوست و برای اولین بار ، در سن 19 سالگی ، با ترور حسنعلی منصور ، رهبر و نخست وزیر آمریکا و تبعید امام خمینی (ره) به هم پیوست. کرد.

زندگی حجت الاسلام سید علی اندرزگو را می توان از سه جهت مورد مطالعه و روشن ساخت: اول اینکه او یک مبارز برجسته اسلامی است. قبل از ورود به عرصه ، جنگ و خشونت در بین چپ ها و مارکسیست ها ساختگی بود. اقدامات او و تجلی پتانسیل فوق العاده او زمینه را برای یک جنگ تروریستی در اندیشه اسلامی فراهم کرد و در این زمان و بعدها بود که افراد زیادی وارد باغ شدند.

ارتباط شهید اندرزگو

شهید اندرزگو از نزدیک با امام خمینی ارتباط دارد و بر امور ایشان با ایشان نظارت می کند.

آیت الله خامنه ای ، رهبر معظم انقلاب در مورد علی اندرزگو می گوید: یک مبارز مسلمان که امروز روزی است که با افتخار از ترور خود یاد می کند. بچه علی بود ، به همین نام علی ، او علی داشت. “من باید از امت مسلمان تماس بگیرم. سعی کنید با این افراد عزیز و ناشناس آشنا شوید.”

آیت الله سید هاشم رسولی محلاتی استاد شهید اندرزگو در مورد وی می گوید: “شهید اندرزگو شاگرد بسیار خوب ، آرام ، بسیار با استعداد و سخت کوش بود. من تا وقتی که خبر ترور وی را در آستانه تغییر شنیدم ، او را ندیدم.” “

اینکه بتوانید ساواک را با موضوع عبور از یک رودخانه خطرناک در مرزهای افغانستان اشتباه بگیرید یکی از خاطرات حجت الاسلام سید علی اکبر ابوترابی از این شهید است.

برخی از نام های شهید اندرزگو

در روز دوم سپتامبر 1978 ، وی توسط دولت پادشاهی شکنجه شد و اندرزگو مجبور شد بارها حرکت کند تا دیگر او را دنبال نکند. برخی از نامهای وی دکتر بودند. «سید حسین حسینی» ، «ابوالقاسم واسعی» ، «عبدالکریم سپهرنیا» ، «ابوالحسن نحوی» و «آقای جوادی».

چهره های متفاوت شهید اندرزگو

اندرزگو نقش مهمی در ورود سلاح به ایران در جنگ علیه دولت پهلوی و سفرهای خارجی به همین دلیل داشت. پس از سالها آزار و شکنجه ، ساواک سرانجام با نظارت بر مکالمات تلفنی در حومه اصلی تهران او را شناخت و متوجه شد که او در 19 ماه مبارک رمضان مهمان دوستش خواهد بود.

منطقه محاصره شد و اندرزگو که نمی توانست فرار کند ، اسنادی را که در جیب داشت خورد تا به دست ساواک نیفتد. دفاع پس از برخورد با اندرزگو مجروح شد. با این حال ، آنها می ترسیدند که مشاور آنها بمب ها را بسازد. سرانجام در طول جنگ ، وی در سن 39 سالگی در 23 سپتامبر 1978 به زبان روزه کشته شد. شهید اندرزگو می خواست شاه را بکشد اما ترور وی مانع از این کار شد.

اگر بخواهیم کتاب های شهدای سید علی اندرزگو را مرور کنیم ، باید به کتاب های زیر مراجعه کنیم.

– یاران امام بر اساس اسناد ساواک (کتاب 8) / سردار سرفراز شهید حجت الاسلام سید علی اندرزگو / مرکز بررسی اسناد تاریخی وزارت اطلاعات / 1377.

سionsالات کبری سیلسپور ، شهید سید علی اندرزگو (سفر به ماه) / مرتضی سرهنگی ، هدایت الله بهبودی / کمان / 2000.

– سفر صبح ، شهید سید علی اندرزگو / محمد عزیزی / نشر شاهد / 1379.

– حماسه شهید اندرزگو: بر اساس مقالات و یادآوری ها / مرکز اسناد انقلاب اسلامی / 1379.

– ستاره شمالی: داستان شهید سید علی اندرزگو / ناهید سلمانی / سوره آنلاین / 1381.

– دار بر دوش / یعقوب توکلی / م Instituteسسه مطالعات تاریخ معاصر ایران / 2004.

– شهید اندرزگو / رضا زنگی آبادی / انتشارات مدرسه / 1385.

– اخلاق جاودانه: تجلیل از شهدای خراسان / محمدجواد هوشیار حاجیان یزدی / سخن گستر / 1386.

– بهترین دوست ما / عبدالمجید رحمانیان / پیام آزادگان / 1386.

انتهای پیام

https://myirannews.ir/فرهنگی/الگوی-ممتاز-چریک-اسلامی-کیست؟/feed/ 0

معرفی Use Case

Use Case (یوزکیس) ابزاری برای تعریف تعاملات مورد نیاز کاربر در سیستم است، در واقع مجموعه اقداماتی است که مرحله به مرحله تعاملات بین کاربر و سیستم را برای رسیدن به یک هدف خاص (که همان کامل شدن کیس است) تعریف می کند. کیس را می توان یک کار در نظر گرفت که باید تکمیل شود.

در توسعه نرم افزار Use Cases یا مجموعه ای از Caseها (کیس ها) نوشته می شود. در تصویر زیر هر کدام از بیضی ها یک کیس را نشان می دهد و کاربری که با سیستم از طریق این کیس ها ارتباط برقرار می کند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.