بررسی سیاست‌های کرونایی دولت رئیسی

۱,۲۳۲ بازديد

بررسی سیاست‌های کرونایی دولت رئیسی https://myirannews.ir/عمومی/بررسی-سیاست‌های-کرونایی-دولت-رئیسی/ https://myirannews.ir/عمومی/بررسی-سیاست‌های-کرونایی-دولت-رئیسی/#respond Tue, 14 Sep 2021 13:03:52 0000 عمومی https://mail.myirannews.ir/عمومی/بررسی-سیاست‌های-کرونایی-دولت-رئیسی/ آیا مقر جهانی کرونا می خواهد از طرح جاسوسی استفاده کند؟ چگونه ممکن است بسیاری از مردم به محض اعلام تعطیلات ملی کوله پشتی خود را حمل کرده و به خیابان ها بیایند و گاهی بدون در نظر گرفتن جریمه هایی که از شهر عبور می کنند این اتفاق می افتد؟ کدام ابزار نظارتی می …

آیا مقر جهانی کرونا می خواهد از طرح جاسوسی استفاده کند؟ چگونه ممکن است بسیاری از مردم به محض اعلام تعطیلات ملی کوله پشتی خود را حمل کرده و به خیابان ها بیایند و گاهی بدون در نظر گرفتن جریمه هایی که از شهر عبور می کنند این اتفاق می افتد؟ کدام ابزار نظارتی می تواند تعیین کند که کدام یک از این سواران دو واکسن دریافت کرده اند یا خیر؟

به گزارش اخبار ایران من ، این روزنامه اندوه وی نوشت: “شکاف هوشمند” از زمان روی کار آمدن به زبان مقامات وزارتخانه و رئیس بهداشت ملی مبارزه با کرونا تبدیل شده است. ” هدف این است که بسته به دریافت واکسن ، همه کارها را انجام داده و به زندگی عادی بازگردیم. اگرچه این سیستم نسبت به اقدامات قبلی و اقدامات مقامات ارشد وزارت بهداشت و مقر ملی کرونا چشمگیرتر به نظر می رسد ، اما آنها شباهت های زیادی دارند. به علاوه اگر نقصی وجود دارد که سیستم مایل است آن را برطرف کند؟

چه ممنوعیتی برداشته می شود؟

بهرام عین اللهی ، سیزدهمین وزارت بهداشت ایالت ، بارها در مورد واکسن هوشمند صحبت کرده است. طرحی برای رفع موانعی مانند سفر ، مسافرت ، کار و حضور دانش آموزان در کلاس درس. آنچه در مورد انتقال فکری گفته شد را می توان در چند خط خلاصه کرد.

با اعلام رسمی ورود ویروس کرونا به ایران ، که گفته شد منشا این ویروس است ، بسیاری از مردم می خواهند شهر منزوی شود. شهری که پولش برای گفتن تعطیلی و انزوا هیچ مزیت اقتصادی ندارد. اما این اتفاق نیفتاد و مقامات وزارت بهداشت و کرونا ملی اعلام کرده اند که امکان جداسازی وجود ندارد. اما پس از شیوع کرونا در تمام نقاط ایران ، دولت که با تعطیلی شهر مخالف است ، در نهایت دفاتر خود را تعطیل کرد یا دسترسی به کارکنان را در زمان های مختلف ، هر چند موقت محدود کرد. به طور متوسط ​​روزانه بیش از 100 نفر تحت تأثیر آب و هوا قرار می گرفتند و در پایان فصل تعطیلات ، تعداد کل افراد به 700 نفر افزایش یافته بود. و او تعداد خود را شمرد. اظهارات وزیر نشان دهنده شکست اصول مندرج در ممنوعیت است. اکنون محدودیت ها برداشته شده است ، هنوز تعداد زیادی خودروهای سواری در برخی از جاده های کشور وجود دارد و حمل و نقل دولتی مانند راه آهن زیرزمینی و اتوبوس هنوز تنگ است.

مفهوم ماسک زدن

سوءتفاهم دیگر از انزوای فکری این است که مطابقت آن با نهاد پوچ است. بهرام عین اللهی در مورد تأسیسات خصوصی نیز گفت که “تمام عملیات روزانه را می توان با کارت واکسیناسیون انجام داد و هیچ دلیلی برای استفاده از زور وجود ندارد.” در همین حال ، محسن فرهادی ، معاون وزارت بهداشت محیط و کار در وزارت بهداشت ، گفت که اجرای قانون در کشور 41.69 درصد و میزان استفاده 44 درصد است. یک کارمند بهداشت می گوید: “در گذشته ، مردم حدود 84 درصد از ماسک ها استفاده می کردند.”

این رقم نشان دهنده عدم نظارت یا نظارت بر سلاح های اجباری در گروه مراقبت های بهداشتی است. در ماه هایی که کشور در حال مبارزه با ویروس است ، انتظار می رود که ناظران که بر خوبی نظارت می کنند و از شر جلوگیری می کنند ، مانند پلیس ، رویکرد مشابهی را در زمینه بهداشت خیابان ها در اختیار عموم قرار دهند. بدیهی است که حسن روحانی ، یکی از مقامات سابق دولت ، در مورد جریمه 50 هزار تومانی افرادی که از ماسک استفاده نمی کنند صحبت کرده است ، اما اینکه چند نفر به دلیل عدم استفاده از ماسک جریمه شده اند ، جای تردید است. تا کنون ، تنها محدودیت شناخته شده در کرونا ممنوعیت تردد شبانه در شهرها بود که روز یکشنبه با اعلام علیرضا رئیسی ، سخنگوی ستاد مبارزه با فساد کرونا مطرح شد.

چه تضمینی؟

س Theال این است که چگونه ستاد جهانی کرونا می خواهد سیستم تعیین سرنوشت خود را ایجاد کند ، زیرا تعداد کشته شدگان حتی توسط وزارت بهداشت قابل اعتراض نیست؟ چگونه ممکن است بسیاری از مردم به محض اعلام تعطیلات ملی کوله پشتی خود را حمل کرده و به خیابان ها بیایند و گاهی اوقات این امر بدون در نظر گرفتن جریمه های عبور شده در شهر اتفاق می افتد؟ کدام ابزار نظارتی می تواند تعیین کند که کدام یک از این سواران دو واکسن دریافت کرده اند یا خیر؟ حتی اگر این امکان وجود داشته باشد ، اعتبار کارتهای واکسیناسیون چگونه خواهد بود؟ همانطور که محمدرضا محبوب فر ، کارشناس بهداشت ، یک بار در اندوه نوشت: “کارت واکسن به زور به کشور وارد می شود ، این نگرانی وجود دارد که چاپخانه ها راه اندازی شوند و همچنین هزینه های زمان پخش را نیز مانند گذشته برای کلاهبرداری پرداخت می کنند. فروش و “به زودی PCR ایجاد شد.” بنابراین ، بازار واکسن سیاه دوباره در شهرهای کشور ایجاد شد. “

در مورد واکسیناسیون چطور؟

اگرچه ستاد ملی کرونا راه حل و برنامه ای برای همه اینها دارد ، اما نقش “واکسن هوشمند” برای منتقدان واکسن چیست؟ برخی از مردم یک روز قوانین بهداشتی را به نام مقدسات با اهانت به مناسک دینی نقض می کنند و برخی از مردم در اعتراض به واکسن مقابل وزارت کشور تجمع می کنند. Smart Quarantine چه ایده هایی برای ضد واکسن دارد؟ “آیا نظری در مورد ممنوعیت یا لغو این حقوق وجود دارد یا آیا کشتن دیگران بدون واکسیناسیون و پوشیدن ماسک مجاز است؟”

انتهای پیام

https://myirannews.ir/عمومی/بررسی-سیاست‌های-کرونایی-دولت-رئیسی/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.