یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

سقف شیروانی گرد

۱,۲۰۹ بازديد

سقف شیروانی گرد https://raykabam.ir/articel/saghfe-shirvani-gerd/ https://raykabam.ir/articel/saghfe-shirvani-gerd/#respond sara sara Tue, 09 Nov 2021 20:34:33 0000 مقالات رایکابام سقف شیروانی سقف شیروانی گرد https://raykabam.ir/?p=651

سقف شیروانی گرد کاربردهای سقف شیروانی گرد  سقف شیروانی گرد یکی از زیباترین نوع سقف ها در سراسر جهان به شمار می آید . این سقف از گذشته تاکنون مورد استفاده قرار می گرفته است . شما می توانید کاخ ها قصر ها و منزل های مجلل  زیبایی را با این نوع سقف شیروانی مشاهده …

منبع این مقاله در سایت رایکا بام در مورد سقف شیروانی گرد توضیح داده شده است جهت اطلاعات بیشتر به وب سایت رایکا بام مراجعه نمایید

سقف شیروانی گرد

کاربردهای سقف شیروانی گرد

 سقف شیروانی گرد یکی از زیباترین نوع سقف ها در سراسر جهان به شمار می آید . این سقف از گذشته تاکنون مورد استفاده قرار می گرفته است . شما می توانید کاخ ها قصر ها و منزل های مجلل  زیبایی را با این نوع سقف شیروانی مشاهده کنید. مدل سقف شیروانی از زیبایی و جذابیت بالایی برخوردار است .استفاده از آن ظاهری شیک و مدرن به آپارتمان شما می بخشد.

هزینه های مربوط به سقف شیروانی با توجه به نوع مصالح و ماده ای که در هنگام ساخت آن بکار گرفته شده است متفاوت می باشد . البته چگونگی ساخت آن نیز در این قیمت تاثیرگذار خواهد بود . این سقف ها قبل از این که در پشت بام منزل شما قرار بگیرند ابتدا ساخته می شوند. سپس برای این کار از آن‌ها استفاده خواهد شد. ابتدا سقف شیروانی گرد را با استفاده از مصالح مخصوص در کارخانه مورد نظر تولید می کنند.

سپس با استفاده از ماشین الات آن را به منزل و پشت بام تان حمل خواهند کرد. طرز ساخت سقف های شیروانی گرد  با توجه به دکوراسیون کلی آپارتمان شما نیز بسیار مهم می باشد. شما می توانید در ساختار برخی از قلعه‌های قدیمی نیز انواع مختلفی از آن را مشاهده کنید. این مورد نشان دهنده این است که مردم در گذشته نیز از سقف های شیروانی استفاده می‌کردند.

سقف شیروانی گرد

انواع شیروانی های گرد

 شما می توانید انواع گوناگونی از سقف‌شیروانی گرد را مشاهده کنید.این سقف ها با توجه به نوع متریال به کار رفته در آن مدل ها شکل های گوناگونی دارد. یکی از انواع این سقف ها نوع سنگی ان می باشد. برای ساخت این نوع سقف شیروانی گرد از انواع سنگ ها استفاده می شود .

اما این سنگ های استفاده شده چندان قیمتی و مرغوب نمی باشند. زیرا استفاده از سنگ های قیمتی مانند مرمر و یا گرانیت در ساخت سقف های شیروانی مقرون به صرفه نخواهد بود و کاربردی نخواهد داشت . برای این سقف های شیروانی می شود از آجر ها و سنگ های مصنوعی نیز استفاده کرد. برخی از این نوع سنگ ها کیفیت بالایی دارند که برای این کار بسیار مناسب خواهد بود.

شیروانی آجری

استفاده از انواع سنگ در ساختار این نوع شیروانی ظاهر آن را بسیار شیک و مجلل می کند.به همین دلیل اکثر سقف های شیروانی گرد با استفاده از انواع سنگ ها تولید می شود.

شیروانی گرد فلزی

 در برخی مواقع برای ساخت سقف های شیروانی گرد از انواع فلزات استفاده می شود. نوع فلزات بکار رفته در این نوع از سقف های شیروانی معمولاً فولاد یا آلومینیوم باشد. استفاده از چنین آلیاژهایی می تواند یک سقف شیروانی گرد با ساختاری بسیار مقاوم و محکم به منزل شما هدیه کند.

این فلزات برای مدت طولانی حالت اولیه خود را حفظ کرده و دچار خوردگی و پوسیدگی نخواهند شد. از آنجا که از سقف ها به صورت مکرر در مجاورت با محیط قرار دارند ممکن است به سرعت حالت اولیه خود را از دست داده و دچار آسیب شود.

اما ممکن است فولاد و آلومینیوم به کار گرفته شده باشد. در این صورت برای سالیان متوالی به همان حالت باقی مانده و نقش یک سقف مناسب را برای شما خواهد داشت. البته برای ساخت سقف های شیروانی گرد از فولاد و آلومینیوم خالص استفاده نشده و آنها را با مواد و فلز های دیگری نیز مخلوط می کنند.

شیروانی گرد

طراحی و استفاده از سقف شیروانی گرد

 کلیه مراحل طراحی و ساخت شیروانی گرد باید توسط مهندسان و معماران مخصوص در این زمینه انجام شود . شما تنها می توانید طرح مد نظر خود را به آنها بازگو کنید. شما می توانید با توجه به نمای اصلی آپارتمان خود و نیز طراحی دلخواه در آن جنس سقف شیروانی گرد خود را انتخاب کنید.

برای این کار می توانید با مراجعه به سایت های اینترنتی مدل های متفاوتی از آن را مشاهده کرده و سپس انتخابی مناسب داشته باشید. امروزه مجموعه ها و شرکت های زیادی هستند که در زمینه ساخت انواع سقف شیروانی فعالیت می کند . شما می توانید با مراجعه به این شرکت‌ها و مشورت گرفتن از آنها سقف مناسب منزل خود را داشته باشید. طراحی و ساخت این نوع سقف ها زمان زیادی احتیاج نداشته و با گذشت چند ماه قابل انجام خواهد بود.

منبع این مقاله در سایت رایکا بام در مورد سقف شیروانی گرد توضیح داده شده است جهت اطلاعات بیشتر به وب سایت رایکا بام مراجعه نمایید

https://raykabam.ir/articel/saghfe-shirvani-gerd/feed/ 0

منبع :رایکابام
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.